Kenapa Blog masih relevan?

9:17 PTG

 Bismillah Dan Assalamua'alaikum semua 

Kenapa Blog masih relevan?

Bagi ramai yang tak tahu, blog adalah satu platform dimana erita sensasi ditulis dan dikongsikan. Bukan sahaja berita sensasi, jenis-jenis produk, cara penggunaan sesuatu produk dan pengalaman manusia itu sendiri adalah sesuatu yang bukan hanya terakam didalam gambar, tetapi boleh juga ditambah dengan penulisan yang baik. 


Blog adalah tempat untuk seseorang seperti Numi ini untuk mengekspresikan diri dalam bidang penulisan, walaupun penulisan yang cincai. Numi sendiri menulis sekadar untuk memberi pandangan yang positif terhadap sesuatu. Yang negetif , kita akan perbaikki. Selain itu, platform blog ini masih dicari oleh pembaca kerana ia memudahkan dan carian yang bakal dikeluarkan di barisan pertama di carian Google. 

Oleh sebab itulah, ramai dalam kalangan ceo baharu perlukan blogger bagi menulis tentang pandangan postif mereka terhadap produk dan servis yang ditawarkan. 

Bagi blog Makeup Murah By Naomie ini, ia lebih fokus kepada  lifestyle, beauty dan food. Kepada para usahawan yang mahukan khidmat penulisan blog Naomie, boleh email terus kepada : naomielicouz@gmail.com dan nyatakan perkara yang kita boleh bincang bersama-sama. Sekarang misi Blog ini adalah untuk mencari content yang menarik dan dapat mecari pembaca di seluruh Malaysia. 

Oleh itu, blog masih kekal relevan dan untuk menampilkan entry anda di blog ini , sila hubungi Numi dengan segera, 

Salam Sayang

post signature

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe