Review Set Pencerahan NanoWhite

11:40 PG

Bismillah dan assalamualaikum ladies.

Penjagaan kulit wajah memang sangat penting bagi wanita. Numi sendiri sangat mementingkan penjagaan kulit wajah yang rapi. Lagi lagi bila berhadapan dengan pelanggan setiap hari di kedai, penampilan yang menarik dan kemas amat Numi titiknilaikan.


Baru-baru ini, Numi diperkenalkan dengan set pengajaan kulit wajah dari Nanowhite. Nanowhite adalah penjagaan kulit wajah yang lengkap  dan baget friendly. Set yang terdiri daripada pencuci wajah, penyegar, Serum dan pelembap wajah. Set ini menfokuskan pada pencerahan tona kulit dan memudarkan serta mampu mengurangkan bintik hitam di wajah.

Mari Numi tunjuk kan set Nano White ini dan fungsi setiap produk.



Pencuci dengan Awaking Snow Wash. Untuk membuang segala kotoran Di wajah agar tiada lagi sisa  Makeup yang tinggal dan akan members kulit kita rasa bersih.


Refining Treatment Toner. Haaa, step ini sangat penting kerana, toner mampu merawat sel kulit wajah dan memberi vitamin yang penting  penumbuhan self baru  kulit.Barulah muka nampak berseri!




Dark spot Corrective Serum. Ini adalah produk baharu yang dirumuskan untuk menghilangkan bintik hitam diwajah.Serum ini mengurangkan bintik hitam dan memudarkan parut jerawat, serta menghasilkan tona kulit lebih sekata dan berseri. Selain daripada itu, penggunaan berterusan mampu mencegah kemunculan bintik hitam pada masa yang akan datang. No more dark spot babes!




Double acting whitening gel-cream, memberi kelembapan pada kulit wajah agar wajah sentiasa nampak moist.

Cara penggunaan :-



1. Picitkan sedikit Pencuci wajah dan titiskan dengan air. hasilkan buih yang secukupnya dan ratakan pencuci wajah di wajah. bilas dengan air dan keringkan wajah dengan menggunakan tuala bersih.


2. Untuk toner, tuang sedikit toner pada cotton pad, dan dap-dap kan toner diwajah. Kulit akan lebih segar selepas pemakaian toner.


3 Untuk serum pula, titiskan serum di lima point di wajah. sapu rata pada kulit sehingga serum menyerap di wajah. Lima point yang Numi maksudkan adalah :-pipi kiri, pipi kanan, hidung, dari dan dagu.

4. Moisturizer pun sama. Ambik dan letak pada wajah. Sapu dan ratakan pada kulit. Biar selama dua minit untuk gel moisturizer menyerap.


Review :


Setiap pagi dan petang, ini adalah rutin harian Numi dan setelah seminggu menggunakan Nanowhite Longer Lasting Fairness set, Numi dapati kulit wajah Numi kurang berminyak dan kurang jerawat. Tompok hitam sedikit berkurangan, cuma untuk memutihkan wajah secerah-cerahya akan mengambil masa tempoh lebih sebulan  atau lebih . Wajah yang gelap kerana Matahari boleh cerah dengan hanya seminggu, belum lagi  sebulan tau setahun. Mahu jadi cerah macam Juliana Evans ni. Hehe. Yang paling ketara adalah jumlah anak-anak jerawat ya g tumbuh agak berkurangan. Memang hebat lah!


Untuk mendapatkan hasil kulit wajah yang cerah, bebas cela dan bintik hitam, Numi sarankan korang menggunakan set NanoWhite ini. Walaupun  Dark Spot Corrective Serum ini dijual berasingan, tetapi, Numi tetapsasrankan korang untuk dapatkan full set  ni. Harga pasaran untuk Dark Spot Corrective Serum adalah RM69.90 untuk 30 ml dan set White Must Have 123 Set  ini berharga RM59.40.  Dapatkan segera di farmasi dan pasaraya terkemuka di seluruh negara. Untuk maklumat lanjut, sila ke laman Facebook Nanowhite di www.facebook.com/nanowhite atau layari nanowhite.com.my.



post signature

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe