2020 dah nak sampai penghujungnya

8:48 PTG

Bismillah dan Assalamua'alaikum

2020, dah hampir ke penghujung tahun 2020 dah pun kita ni. Semua nya berjalan dengan cepatnya. Setiap apa yang dirancang tahun lepas , semua nya tidak mengikut apa yang kita harapkan. Sebab tu lah, sehebat mana pun yang kita rancang, akhirnya Allah juga yang menentukannya. 


As for me, from a Makeup and Spa studio owner to a CEO of Sarawak Authentic Food. Dari berniaga dalam Mall, sekarang berniaga di tepi jalan. Semuanya itu ketentuan Tuhan tau. Sis is redha, jika itu yang telah ditetapkan. Bagi Numi, as long as I can make like RM200-300 perday is enough already. Syukur sangat-sangat. Sekarang Malaysia susah nak jangka dah. Gelombang Covid 19 telah pun sampai ke kemuncaknya dimana kes sekarang yang positif setiap hari dah sampai 1000+. 

Walaupun di Kuching masih lagi okey, tapi mulai esok, PKPD dijalankan. Lebih strict dan bagi kami peniaga kecil yang cari makan dengan menjual makanan ni, amatlah terjejas. Tapi sebenarnya, di setiap apa yang terjadi ni sebenarnya ada hikmah yang tersembunyi. Just kita sekarang ni belum sedar lagi apa dia kan. 

Jadi sekarang, adalah lebih baik bagi I untuk memulakan balik penulisan blog I yang lama gila dah I tak taip. Kesian readers I, (if ada lah) yang hari-hari duk tunggu je kan. Mulai harini, I akan janji akan banyakkan menaip dah do content , especially on my daily life and beaty stuff ok. 

And Happy Birthday to me sweet 29. 
:) 

Salam Sayang

post signature

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe