Servis Makeup Murah Kuching

11:25 PTG

Bismillah dan Assalmua'laikum semua

Mencari service makeup di Kuching pada harga yang murah? Jom baca offer ini sampai habis.
  





5 Sebab kenapa kena Naomie as your makeup artist di Kuching.


1#. Kebanyakkan dalam kalangan wanita mencari service makeup di IG. Tapi masalahnya sekarang, tawaran harga makeup mua di IG amatlah tinggi. Oleh itu, sekarang lebih baik jika you alls just Google dan type "service makeup murah Kuching" pasti akan keluar my blog. 

Harga yang saya tawarkan bermula dari RM100 untuk makeup dinner termasuk bulu mata ya. Jika client datang ke lokasi yang saya bagi, itu adalah nett price nya. Tapi jika saya yang kena datang ke rumah client, terdapat cas pengangkutan sebanyak RM30-50 disitu. 

2#. Bagi yang belum kenal saya, saya merupakan MUA semenjak tahun 2014 lagi. Saya mula makeup client sejak saya di universiti, dan dari itu saya bnayk pelajari teknik dandanan dan sekali gus menaikkan lagi skil makeup agar makeup tahan lebih lama dan cantik. 

3#. Servis makeup yang saya tawarkan amat berbaloi dengan harga yang dibayar, Bukan shaja ianya berpatutan, malah barang yang saya gunakan juga adalah yang original sahaja. Setiap berus, sponge dan peralatan yang digunakan saya akan pastikan bersih dan sanitize. 

4#Selain itu, bagi memastikan sepanjang sesi makeup berjalan lancar, saya akan pastikan client saya selesa bersama saya dan saya akan pastikan mereka tampil cantik, anggun dan menawan untuk majlis besar mereka nanti. 


5#. Selain makeup, saya juga ada membuat dandanan rambut. Promosi sekarang, makeup + Hair do hanya RM199 sahaja. You alls nak dapatkan tawaran ini?
Cepat Whatsapp sis di : 0109600726 segera. 

Makeup boleh dilalukan di tempat client atau di lokasi rumah saya. 
Saya juga sedia untuk travel jika client memerlukan saya untuk makeup diluar Kuching. 

Dapatkan quotation makeup percuma dengan Whatsapp 0109600726 sekarang. 

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe