Loc N Lip : Makeup Studio and Spa di Kuching

11:55 PG


Bismillah dan Assalamua'laikum semua.


Harini Numi nak share tentang Loc N Lip. Mungkin ada yang dah tahu tentang studio baru Numi yang terletak di Kuching ni, tapi mungkin juga ada yang belum. Bagi yang belum tahu update baru Numi, Numi sekarang berada di Kuching. Yeayy Alhamdulillah . 
Sejak bulan September 2019 yang lepas, Numi dan my partner dah pun memulakan business Loc N Lip ni. Antara service yang kami jalankan adalah : urutan tradisional, urutan Swedish, Urutan untuk hilangkan sakit-sakit badan, Bone adjustment dan facial Gua Sha. Tidak lupa jugak servis makeup untuk bakal-bakal pengantin yang berada di Kuching.
Jadi harini Numi nak tanya la korang ni, pernah tak korang pergi berurut, tapi korang ras macam tak puas je. Memang rasa mcam tak cukup dan balik je dari berurut tu, bukan nya lagi baik. Tapi lagi sakit dan penat jadinya. Lebih-lebih lagi selepas buat urutan Thai. Bukan nak cakap la, ada kebaikkan nya urutan Thai ni, tapi ada juga keburukkan nya. Sebab urutan ni banyak yang main hentam saja urut tau sampai ada client I yang datang ke studio kami menangis sebab sakit urat akibat tangan Thai ni la. huuhuu. Kesian tau.
Sebab tu lah kebanyakkan nya servis urutan di Loc N Lip ni lebih kepada treatment. Kami cuba untuk rawat masalah client kami agar selepas sekali meraka datang, meraka akan tersenyum berpuas hati dengan servis yang kami tawarkan. 
Sebagai contoh, servis urutan Lymphatic Drainage kami ni adalah untuk memastikan lymp node anda aktif. Jadi tiada lagi lebihan lemak , selulit, dan juga lengan yang mengelember. Selain itu, urutan lymphatic boleh mengurangkan masalah bau ketiak yang teruk dan masalah bau Vagina juga. Ini adalah rawatan alternatif untuk mereka yang ingin meningkatkan kebersihan diri tanpa melibatkan sebarang produk. 
Selain itu, urutan lympatic juga boleh mengurangkan lemak lebihan didalam badan setelah lymph node aktik. Maka, segala lebihan air akan keluar secara semula jadi, melalui peluh, atau buang air besar/kecil. 
Loc N Lip juga fokus membantu para wanita untuk kembali aktif dalam sex. Ya, ini adalah antara misi kami , untuk bantu para wanita yang mengalami masalah rendah sex drive. Pasti ramai dalam kalangan para wanita malu untuk mengaku, tapi itulah realiti. Semakin kita berumur, pasti sex drive kita akan kurang. Dan akibatnya berlakulah banyak kes curang dan sebagainya lah .Jadi sebelum itu terjadi, kami dari Loc N Lip ada menawarkan servis urutan yang mampu mengaktifkan node didalam badan para wanita agar sex drive mereka kembali meningkat.  
Pernah tak korang rasa panas je badan ni? Mandi sudah, berendam dalam ais sudah, duduk dalam aircond pun sudah. tapi still badan terasa hangat je. Bahang je. Bagi rawatan badan panas sejuk ni, kami amat mengesyorkan rawatan Gua Sha sepenuh badan. Dengan rawatan ini, badan akan mengeluarkan wap panas didalam badan disamping boleh mengimbangi chi badan. 

Tawaran istimewa yang kami tawarkan adalah hot blanket RM5.00 untuk 20 minit. Ini adalah tawaran yang sangat-sangat berbaloi kerana dengan hanya ber hot-blanket boleh mengurangkan berat badan dan mengeluarkan lebihan peluh. 

Oleh itu, Numi amat menggalakkan warga Kuching yang mempunyai masalah-masalah seperti berikut untuk datang dan cuba sendiri rawatan alternatif yang kami tawarkan. Untuk sebarang booking, boleh whatsapp 0109600726. 

Wantu operasi kami adalah dari 10 am-6 ptg. Untuk booking malam adalah dari jam 7 pm hingga 10 pm. (by appointment only) 

Boleh lawati : https://locnlip.godaddysites.com/

post signature

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe