TOP 30 KL MAKEUP ARTIST 2019

1:40 PTG

Top 30 KL Makeup Artist yang meletops!



Bismillah dan Assalamua'alaikum semua. Ada tak dalam kalangan readers Numi sekarang ni yang mencari Makeup Artis? Kalau ada, korang berada didalam page yang betul. Sebab sekarang Numi senaraikan Top 30 KL Makeup Artist.

Jom lihat profile mereka: 






























Dah habis scroll? Berminat untuk panggil salah seorang MUA ni unutk makeup you alls? Apa lagi, just contact MUA KL ni dekat no telefon tu dan make a deal. Dorang ni semuanya MUA MUA yang berbakat tinggi dan harga dorang pun harga bajet. 


Bagi Numi, apabila kita berpuas hati dengan hasil kerja tangan seseorang MUA tu, kita tak kisah pun dengan harga yang ditawarkan. Servis makeup murah atau mahal tu terletak dengan client. Bila client rasa makeup tu nampak mahal dan its worth the money, you should pay them. Sebab makeup service ni bukan semua orang boleh buat. It need skill. Only skilled people can create a great look. 

Jadi you alls yang mencari service makeup Murah di KL, boleh lihat list ini dan contact the MUA privately. Blog ni hanyalah ruangan untuk I share their profile and it's easier for you guys pilih. Ye dak. 

Ok sampai disini sahaja. Salam Sayang


post signature

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe