Mencari MMBN 20 MUA KL 2019

9:07 PG

Bismillah dan assalamua'laikum semua.

Only at Loc N Lip, Berminat untuk booking whatsapp 0109600726. Kuching area only


rezeki dari blog memang sangat tinggi. blog ini menjadi asbab je rezeki tu datang, tapi semua rezeki kita datang dari Allah SWT. Oleh itu, Numi sangat menggalakkan setiap MUA ada blog dia tersendiri untuk showcase or buat port folio makeup dorang. macam yang I buat dua ke tiga tahun yang sudah. 

Sebab apa? 

Sebab platform blog ni berkekalan. Setiap tulisan yang dibuat, kalau tu sendiri tak buang, entry tersebut masih lagi ada dalam blog dan masih boleh terdapat dalam carian Google. 
Only at Loc N Lip, Berminat untuk booking whatsapp 0109600726. Kuching area only

macam contoh nya orang nak cari 'Servis makeup KL Murah' , banyak iklan akan muncul. Tapi blog hanya satu dua kerat je. Dan satu dua kerat ni jugakla orang akan klik sebab blog adalah hasil tulisan individual. 

Jadi client tahu, oooo si Naomie ni memang ada buat servis makeup murah di area KL, atau di area Kuching. gituuu. sebab tu Numi nak share peluang ini untuk bagi MUA MUA KL my job especially yang dari KL. 

Jadi Numi nak cari 20 MUA KL untuk dimasukkan dalam senarai tersebut. 20 orang ni yang pertama ni Numi akan share clientale Numi dan any job di KL numi akan pass their Number first. jadi 20 orang MUA ni bukan hanya Numi  masukkan dalam blog ni, tapi juga akan dapat special pass if ada job yang require me at KL. 

Sebagai contoh, job makeup sanding last month i let it go sebab i x terfikir pun nak cari MUA lain. at the end, client have to cari by himself. so, this time no no no. I akan pass the job to MUA pilihan client yang dalam 20 orang MUA under MMBN. 

so you girls have the perks and every dime. 

ok berminat ke nak join the club?

kalau berminat, sila isi form ni; https://forms.gle/Df378CKUgRwqn5Xv5

kalau tak dapat isi pakai form, no worries. You can just Whatsapp to me your details to 0109600726 (NAOMIE)

pastikan gambar yang you alls pakai untuk masuk dalam list tu yang original dan cantik-cantik ok. senang nt client pilih. 

semoga ada rezeki you alls dan kita sama-sama boleh bangunkan ekonomi wanita 

Salam sayang. 


You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe