Vanity Mirror Paling Murah di Kuala Lumpur #MMBNRAYASALE

6:07 PTG



[TERKINI]- ANDA DAH BOLEH MILIKI #VANITYTABLESET HANYA BERMODALKAN RM400 SAHAJA! SIS SEDIAKAN DESIGN YANG TELAH MENJADI KEGILAAN RAMAI PELANGGAN SIS DARI TAHUN 2016 LAGI!
.
.
.
.
Hai, Saya Nurmikalthum Julai atau nama glamer saya ialah Naomie.
Saya adalah seorang Beauty Blogger semenjak dari tahun 2011 lagi. Pada tahun 2016, saya dan suami telah menghasilkan meja Vanity Pertama kami yang dinamakan #PrincessVanity. Dari situ kami mula menghasilkan pelbagai design vanity table dari pelbagai jenis size dan warna. Kami adalah pembekal Vanity yang PERTAMA menggunakan Formaica sebagai permukaan Vanity  kami.

Antara kebaikkan menggunakan Formaica sebagai permukaan Vanity adalah :
·         Anti-calar
·         warna tahan lebih lama
·         Kalis air dan kalis api
·         mudah dilap sekiranya air tumpah
·         Tahan lebih dari 10 tahun
·         pelbagai corak dan design formaica yang boleh digunakan

Haa, banyak lagi lah kebaikkannya. Bahkan, kami antara EXPERT IN FORMAICA yang available di Subang 2 tau. Sampai orang Ipoh dan Penang mai datang Subang untuk buat Formaica pintu cabinet depa dengan kami. Jadi korang tahu la kerja tangan kami lebih kemas dan cantik daripada VM yang menggunakan cat.

Orang tua-tua kata, nak beli sesuatu tu beli biar yang tahan lama. Mahal sikit pun tak pa. Sama jugak lah dengan Vanity Table ni.Biar mahal sikit janji kualiti TERBAIK. Macam you alls beli makeup jugak la. Beza kalau beli Mac dengan Silkygirl kan.. hehe.

Tapi takpe,

Untuk bulan Jun ini, kami mengadakan Promosi #MMBNRAYASALE buat kali kedua. Untuk tahun ni lebih special tau sebab #rayasale ni sis terlebih happy dan ceria. Sebab ape? Sebab Anniversary Perkahwinan sis pun berlansung dalam bulan Jun jugak. Oleh itu, you alls lah yang dapat diskaun besar nanti.

Ape yang diskaun nya tu?

Nak tahu ape yang sis jual murah tu? Meh tengok dekat pics ni.



Yang paling MUR.RAH adalah Lucky Vanity Mirror tu. Harga menjunam terus kepada RM179-279 jerr.. eh! Tinggal you alls letak atas meja dan switch ON atau OFF. Haaa gituuu… Sekarang kami ada readystock Lucky VM tu, so you alls boleh order harini dan dapat esok atau lusa…



Selain itu, Kate Vanity Table series pun ada sale jugak. Harga sis turunkan dari RM499-599 kepada RM410-RM500. Jimat RM99 you alls tau… Ape lagi yang sale? Frameless Mirror pun ade sale jugak. Harga dari RM799 kepada RM650 gitu.


Tak ke murah tu.. dah tahu murah tu kan, meh la share status ni dengan kawan-kawan yang lain. Bagitahu dorang yang MMBN buat sale raya yang #awesome !

Eh dari tadi duk cakap ni kan, nak tempah sila klik link bawah ni :



Tawaran ini akan berlansung selama satu bulan Jun ni, jadi you alls ada banyak masa untuk fikir masak-masak, dan untuk goda suami agar belikan you alls satu VM tu. Hehe.

Ok sampai disini sahaja penulisan sis, nak berbuka puasa dah dekat Kuching ni tau. Oh ya! Sebelum sis menutup tirai, sis nak menggalakkan you alls yang nak jois Dropship bersama-sama MMBN sila klik link diatas tu jugak ok… Income pasif insya Allah you alls boleh dapat. RM100-300 tu celah gigi je. Heheh.

Salam sayang,

Naomie
Founder Makeup Murah By Naomie



post signature

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe