Althea Korea Bagi Free Makeup Sempena Raya

11:15 PTG


Bismillah dan Assalamua'alaikum semua. 
Weh! Dah dekat nak raya ni oi. korang mesti tak habis lagi shopping kan. Numi pun sama tau! Dengar-dengar berita Althea sekarang tengah ada promo sempena hari raya ni. haaa, nak tahu ape yang BEST di website Althea sekarang ni? jom baca entry ini sampai habis. 


Seperti yang dinyatakan di Banner yang comel ni, Althea Korea akan memberikan FREE MAKEUP @ RAYA FREEBIES kepada setiap pembelian.. waaa...! Numi pulak yang teruja tau. Mana tak nya, beli lipstick dapat free lagi makeup atau lipstick... Seriously guys, korang kene terjah website Althea Korea harini dan dapatkan Freebies ini sementara stock masih ada.. nak tahu antara produk yang ada Freebies? meh tengok sini. 


Haa, bukan itu sahaja tau. Untuk musim perayaan kali ini, Althea Korea akan memberikan Limited Edition Ramadan Box untuk setiap pembelian. Siapa pengumpul kotak Althea pasti akan rebut peluang untuk dapatkan box yang comel ni. 


Menarik ke tak promo Althea kali ni? Kalau menarik, jom pergi redah website Althea Korea sekarang ye. Selamat bershopping. 

Salam sayang, 
Naomie. 
post signature

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe