Stockist KATE VANITY TABLE WANTED!

12:28 PTG

Bismillah
Assalamua'alaikum semua
 Ya Rabbi, lamanya rasa tak update blog Numi. Rasanya dekat nak 4 bulan kot. Maaf sangat2 kepada semua readers Numi, eh? ada ke readers? EHEHEH




Update sikit tentang life Numi sekarang. Sekarang ni Numi tengah fokus untuk bangungkan business Kate Vanity Table and Mirror bersama-sama suami. Sedikit sejarah. cheewah.. macam lama beno dah berniaga kan. heheh
takpe, kami nak share ja.. nak baca boleh teruskan baca. taknak, sila baca post lain ya. 
Numi bermula dengan jualan sebagai dropship pada October last month. Sambil2 tu, ambik produk kecantikkan daripada seller online, dan Numi jual balik. selain itu, buat makeup-makeup. Dari situ adalah regular customer yang repeat order. Dari order makeup, ke bag makeup, ke meja makeup. 
sikit2 lama2 jadi bukit. Jadi pada asalnya Numi ambik direct dari china Vanity Table ni. Kene tunggu sebulan untuk sampai Msia. dan nak dijadikan alasan untuk permulaan rezeki kami, order meja ke 3 Numi dari China tak sampai2. Dah tu, Numi decide nak buat sendiri meja. 
So Numi tanya suami  boleh tak dia buat, dia cakap boleh. so dari situ kami bermula. Benn buat design, daripada hanya sebuah lukisan dan dimension, dia scalekan dan buat drawing. dari drawing tu kami cari material papan. dan tempat buat. 



Siap satu meja, terus kami hantar ke JB. Untung masa tu memang NEGETIF! kami hantar atas dasar tanggungjawab dan itu memamg azam kami untuk menjadi trusted seller. dari situ, bermulalah. Setiap hari tak menang tangan untuk buat meja. 


mana taknya, Numi boleh close sale 3-5 meja sehari. dan kene bat dan hantar ke seluruh Msia. Ya Rabbi, hanya Tuhan je tahu bertapa busynya kami. Lepas sebulan beroperasi sepenuhnya di Kilang kami, kami decide nak hire seorang pembantu yang boleh potong2 papan. Alhamdulillah, Allah pemudahkan. 

Minggi ke 4 Febuary, Benn ke Tawau untuk hantar meja.  3 biji semuanya. dan Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. 


Minggu lepas kami ke Kuching pulak untuk hantar 9 biji meja ke Kuching.Walaupun plan dan cun punya, tapi Allah yang lebih mengetahui. Ada beberapa downs plan yang buat timing plan kami lari. Bapa kawan baik hb Numi meninggal, so dia kene rush ke KL untuk ziarah. So kami hilang 2 hari untuk buat dan delivery meja. 


 tapi takpe, customer kami banyak yang jenis memahami dan berpelajaran tinggi. Sebab tu boleh sabar. Thank you beloved customer.. you know who you are.. 
But anyways. Numi kene fly ke KL awal untuk tengok my cats, dan untuk settle order stockist kami. 
Next week, kami kene deliver 10 pces of Kate Vanity Mirror for our first stockist. Alhamdulillah.. semakin ramai orang mengenali jenama Tiffany and Kate Design dan Makeup Murah by Naomie. Semakin banyak order yang Numi terima dan semakin galak order daripada customer. Syukur sangat2. 



Dan Numi nak buka peluang kepada usahawan2 muda untuk join team Numi untuk jadi 
STOCKIST SAH KATE VANITY MIRROR / TABLE DAN JANA INCOME BERSAMA NUMI.

seriously girls/guys, everyday you akan buat sale. tak reti buat sale pun takpe, nanti i ajar. 

Berminat?

Whatsapp Numi segera. 
0109600726. 

STOCKIST LIMITED UNTUK 2 ORANG SETIAP NEGERI. SO SIAPA CEPAT DIA DAPAT SPOT STOCKIST YA. 

MEH NUMI SHARE GAMBAR-GAMBAR CUSTOMER : 








 photo a8e15593-b4be-4af0-9fb7-8e4b16ef230c_zpsg5faxsdy.png

post signature

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe