MNK Magique Skinz Booster Spray- Spray Booster Magik

11:06 PG

Bismillah
Assalamua’alaikum semua.

Spray booster yang baik adalah Booster yang boleh member kesan serta merta keatas kulit. Haaa, yang tu memang agak mencabar sikit nak jumpa. Tapi, sekarang pencarian untuk skin booster magique sudahpun berakhir.. Yieppie! MNK Magique Skinz adalah satu jenama Spray Booster yang boleh member kesan serta merta yang baik kepada kulit wajah kita. Lebih-lebih lagi yang mempunyai masalah kulit mengelember, eyebeg dan kulit wajah kusam tu, inilah penyelesaianya.



Produk Info


Nama Produk : MNK Magique Booster Spray
Jenis Produk : Spray Booster
Bahan Aktif : Aqua, Lecithin Arbutin, Linolenic Acid, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Glutathione, Propanetiol Anogeissus Leiocarpus, Baru Extract, Lepidium Sativum Sprout Extract, Saccharide Isomerite, Collagen, Vitamin E, Vitamin C, Vitamin B3, Glycerin, Pherocyethanol, Salix Alba (Willow) Baru Extract
Keluaran: MNK Empire Resources
Harga : SM RM187 | SS RM197 | Brunei $69 | Singapore $69
Isipadu : 50 ml | 1.7 fl.oz

Fungsi - Funsi MNK Maguqie Booster Spray




  1. Mengurangkan lingkaran gelap bawah mata
  2. Mengurangkan kantung mata | Eye-beg
  3. Memudarkan kesan akne
  4. Menganjalkan kulit dan menaikkan seri wajah
  5. Memutihkan kulit wajah
  6. Memberi kesan sinar/ glowing keatas kulit
  7. Memudarkan garisan halus di kulit wajah 
  8. meratakan tona kulit wajah
  9. merawat jerawat dan parut jerawat
  10. Memastikan makeup tahan lama
  11. Menjadikan kulit lebut dan anjal. 
  12. Memberi kesan V-shape pada wajah
  13. Mengurangkan masalah double-chin
  14. membekalkan kelembapan pada kulit selama sehari.
  15. Merawat Pigmentasai tanpa pengelupasan. 
  16. Menjadikan wajah 10 tahun lebih muda
  17. Merawat keradangan, ekzema dan kulit sensetif
  18. Menjadikan bibir kelihatan lebih mungil dan merah
  19. Merawat kesan kemalangan dan parut
  20. Merawat masalah selulit yang memalukan. 
  21. Menegangkan dan menganjalkan payudara

Cara penggunaan dan penyimpanan

Bersihkan wajah dengan pencuci muka dahulu. Sebelum spray MNK Magique Skinz Booster, pastikan kulit wajah bebas dari segala bahan kimia agar mudah untuk process penyerapan berlaku. 
Untuk menggunakan MNK Magique Spray, tak perlu goncang ye. Cuma buka penutup botol dan spray pada wajah dengan jarak 60cm dari wajah. Pastikan kena diserata wajah dan leher atau bahagian yang kita nak spray. Biar Booster tu serap pada kulit wajah selama dua minit dan lihat perbezaan untuk sebelum dan selepas. Pasti korang terkejut! hehehe
Guna pada belah pagi dan malam sebelum tidur untuk kesan yang optimum.

Untuk penyimpana, simpan di tempat sejuk dan kering. Elakkan terdedah dari sinaran matahari dan suhu yang tinggi. 

Review Produk


Numi dah pun menggunakan Magique Skinz Booster Spray keatas kulit Numi selama seminggu. Kesan yang paling ketara Numi perhatikan adalah ketahanan Makeup wajah dan kulit wajah nampak berseri-seri. Mana taknya, balik je dari mengerjakan Umrah haritu, Numi nak buang semua sel-sel kulit mati diwajah selama seminggu. Selepas sel kulit kering dan mati dibuang menggunakan teknik pengelupasan, Numi apply pulak Magique Skinz Booster Spary keatas kulit bagi mempercepatkan process kulit lembap. Pada semburan pertama Numi dah nampak kesan kulit menjadi lembap dan anjal. Makeup terletak je di wajah dan eye-bag Numi pun kurang. Syukur sangat! 

Oleh sebab kesan yang sangat memberangsangkan, Numi amat mengesyorkan Magique Skinz Booster Spray ini untuk pembaca Numi untuk mencuba sendiri bertapa magiknya Magique Skinz Booster Spray ini. Pastinya korang takkan menyesal punya lah. 

Numi sendiri, sebagai makeup artist memang mencari spray booster bagi menaikkan seri wajah pelanggan agar kelihatan berseri-seri dihari bahagia mereka. haaa! barulah naik seri wajah.. 

Pssssst!!! Nak cakap satu rahsia ni.. Produk ini boleh digunakan untuk menganjalkan payudara tau.. Syok gilaa..! Bukan aje wajah yang anjal, satu badan pun boleh anjal.. Lagi-lagi yang ada masalah payudara terturun selepas menyusukan. Boleh digunakan untuk ibu yang menyusukan, cuma elakkan spray pada bahagian puting ya. 

 Rating


Untuk rating, Numi bagi 5/5 bintang. Sangat berbaloi dengan harga dan kesan yang sangat ketara. Sangat rekemen kepada makeup artist dan wanita yang nak kelihatan 10 tahun lebih muda.. heheh. barulah suami makin sayang..

 Social Media Info


Untuk maklumat lebih lanjut, sila layar akaun social media MNK Official : 

 Facebook : MNK Official
Instagram : mnk_beauty_official
Website : www.mnkbeauty.com
email : mnkempire@gmail.com


post signature

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe