Product Review | The Face Shop Black Label Lipstick

10:31 PTG

Bismillah
Assalamua'alaikum ladies.. 

Kembalilah Numi ke blog ini, yang dah sebulan tak berupdate. haha, jadi sekarang Numi kembali untuk produk review. Tetapi sebelum tu, siapa sini yang suka K-pop atau Korean Makeup? Sekarang ini, rata-rata rakyat Malaysia dah terpengaruh dengan Korean Cosmetics, dan termasuklah Numi sendiri. 

Sekarang ni juga, kalau nak beli Korean Cosmetics pun dah mudah. Cuma klik klik dan klik saja. Kalau korang nak beli Korean Cosmetics dengan harga murah, jom tengok ape yang Numi dapat dari Qdepot.com :  A Korean Cosmetic Online Shop

PRODUCT DETAILS:

Nama produk : Black Label Lipstick daripada The Face Shop
Code color : 13 Pinky Brown
Detail: Lipstick yang kaya dengan kelembapan dan kelembutan. Dihadiri dalam sepuluh warna yang menarik. Menyerikan bibir anda dan diharumkan dengan bau buah-buahan. Sesuai untuk mereka yang mempunyai bibir kering dan merekah.
Harga : $ 5.23 
Shop : The Face Shop Black Label Lipstick



NAOMIE'S REVIEW 

Numi sangat berpuas hati dengan warna yang Numi beli ini, Kalau korang perasan Korean Makeup kan suka warna Natural dan berkilat. Oleh itu, warna pinky brown ini sesuai untuk digunakan seharian. Tesktur lipstick yang sangat creamy , moist serta lembut sesuai untuk anda yang mempunyai masalah bibir kering.
Jom tengok bibir Numi selepas pakai Black Label dari The Face Shop. 






Ahaaaa, suke tak?? kalau suka, ape lagi. Jom beli di qdepot.com; Korean Cosmetic Online Shop TERMURAH di abad ini. Ape tak nya, bukan sahaja The Face Shop, ada banyak lagi jenama yang ada tau. Korang kene check it out girls.. oh yah! Sekarang ni Q-Depot.com sedang menawarkan CASH VOUCHER kepada pelanggan mereka.. Siapa tak suka kan cash voucher, boleh jimat banyaaaaaakkkk duit.. ape yang korang kena buat, cuma register di website Q-depot.com tau..


Akhir kata dari Numi, pakailah lipstick dimana anda berada. Kerana bibir adalah main attraction untuk seorang wanita.. Muuuah.

Salam Sayang


post signature

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe