TRANSBELLA Memutihkan seluruh badan.

12:11 PG

Bismillah
Assalamua'alaikum semua. 

Kak Suraya Sulatin co founder Zenia Beauty dan Ms Anny Ariffin - Founder Zenia Beauty

Kalau nak putih muka memang senangkan ? Sapu krim muka pemutihan pun dah boleh dah.  Tetapi, nak putih seluruh badan, Ya Ampun, ambik masa yang sangat lama dan mungkin belanja beribu riban. Kalau tengok trend sekarang, orang memang nak sangat putih seluruh badan, macam seorang artis ni. Itu 2 tahun yang lepas lak kan, Numi bukannya nak cerita pun pasal artis tu, tapi rasanya semua orang tahu. 


oleh kerana itu, banyak kajian telah dilakukan untuk mencari cara memutihkan seluruh badan dengan lebih mudah, ringkas, halal dan selamat. Maka, terhasillah TRANSBELLA daripada Zenia Beauty. 
Numi sendiri pun amat kagum dengan  keberkesanan produk ini tau, sebab bukti pun depan mata. 

Semasa majlis perlancaran TRANSBELLA di Teh Tarik The Mines tempoh hari, Numi dan beberapa rakan blogger yang lain turut hadir memeriahkan majlis tersebut. Dihoskan oleh DIva Azwan Ali, memang majlis terseut tak kering gusi tau. Ada je celotehnya, siap ada surprise lagi. Nak tahu surprise dia, jom sambung baca.....

Majlis perlancarang TRANSBELLA ini bukan sekadar majlis perlancaran, tetapi bagi memperkenalkan duta TRANSBELLA : Atita Haris ,Ibu, Model dan Hijabista terkenal di Instagram dan juga acara penyampaian hadiah kepada pemenang contest Instagram Azwan Ali berkenaan Transbella. 

Memang majlis yang santai dan dipenuhi dengan gelak tawa. Selain itu, kami juga diperkenalkan dengan TESTIMONI Live daripada Cik Intan Dayana yang juga turut hadir semasa majlis tersebut.  


Baiklah, jom Numi kongsikan isi kandungan TRANSBELLA dan kebaikkannya :
1) Ekstrak yis
Pengganti Glutathione 5X lebih cerah
Sumber Vitamin B12
Rumusan anti-penuaan yang terbaik di dunia
Menjadikan kulit lebih cerah, anjal & gebu

2) Ekstrak Sakura
Meningkatkan pengeluaran kolagen
Melembapkan kulit
Mengatasi wajah kusam
3) Serbuk Mutiara
Memutihkan kulit muka
Menghapuskan jerawat
Membaiki Struktur kulit
Menghilangkan kulit berminyak
Melambatkan proses penuaan
Mengecilkan liang pori

4) Vitamin C
Mempercepatkan kadar penyembuhan pada kulit muka yang luka
Mematikan pigment hitam dan melicinkan kulit
Melembutkan kulit
Mematikan sel-sel lama & memperbaharui sel bau baru
5) Collagen Tripeptide
Anti aging
Merawat kulit dengan cepat
Melembapkan dan mencerahkan kulit
Memutihkan gigi
Menghilangkan kedutan di wajah
Menghilangkan dark spot &; bekas jerawat

Membantu rambut dan kuku jadi sihat
kan! banyak betul kebaikkan TRANSBELLA ni, jadi lepasni nak putih pun senang dah. Cuma ambik sebelum sarapan dan sebelum tidur malam. Guna selama 3 bulan, In Sya Allah boleh putih seluruh badan macam Atita Haris tau. heheh. Jarak usia yang boleh menggunakan TRANSBELLA adalah mereka yang berumur 16 hingga 60 tahun, dan ibu-ibu yang mengandung pun boleh guna tau.Bukan itu je, lelaki pun boleh guna! yelah, nak putih punya pasal. 

Kepada mereka yang mempunyai allergi dengan collagen, tetapi nak jugak putih tanpa consume collagen, korang boleh beralih kepada TRANSGLUTA. Ia merupakan produk keluaran Zenia Beauty khusus untuk memutihkan kulit tanpa collagen tetapi hanya kandungan Glutathione yang femes sebagai agent pemutih di Korea. 

Zenia Beauty sekarang ni tengah nak carik agent diseluruh Malaysia. Pada korang yang nak tambah pendapatan sehingga RM2,000.00 sebulan boleh la hubungi Suraya Sulatin (012-9184042) untuk tau macam mana nak jadik agent mereka dengan lebih lanjut. Dengar cerita, dua hari selepas pelancaran Transbella, sale mereka sampai RM20,000 hanya dalam tempoh dua hari! Memang ramai yang makin yakin dengan Transgluta and Transbella. Ni la masa yang sesuai untuk korang grab peluang ni and tambah duit poket, kan?

Harga Asal Transgluta ialah RM110.00, Promosi sekarang RM70.00 sahaja. Transbella pula harga asal ialah RM90.00 tetapi dijual dengan harga promosi RM80.00 sekotak.  
Sekarang, korang memang tak de masalah untuk tidak putih satu badan ye, memang takde masalah dah. Numi sendiri pun turut menggunakan Transgluta  untuk putih dan syukur nampak hasilnya. 
Kepada yang nak beli TRANSBELLA /TRANSGLUTA, 
boleh beli melalui talian
 HOTLINE :
013 691 5915/ 
019 317 3715, 

Untuk maklumat lebih lanjut, sila layari : 
FB: www.facebook.com/transgluta
Insta : www.instagram.com/transgluta
Email : zenia.sales@gmail.com


Salam Sayang

post signature

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe