Berbuka Puasa di Pullman Putrajaya | Magical Ramadhan Night at Pullman

1:50 PTG

Bismillah
Assalamua'alaikum semua!
Puasa dah nak dekat ni! Dah plan ke nak berbuka puasa dekat mana nanti? kalau belum, meh Numi tunjukkan tempat berbuka puasa lima bintang untuk anda yang lima bintang punya orang. ahahah, acah-acah ajer. back to serious me, jom follow Numi berbuka puasa di Pullman Putrajaya, Magical Ramadhan Night at Pullman. 


Numi tahu mesi ada syarikat-syarikat yang nak buat majlis berbuka puasa dengan pelanggan-pelanggannya kan, jadi tempat yang paling sesuai adalah di Pullman Putrajaya. Terdapat lebih tiga ratus makanan yang di sediakan, semuanya dimasak segar untuk para tetamu. Jadi, tanpa melengahkan masa, jom lihat gambar makanan yang mengiurkan ini : 
















Ini baru sebahagian daripada makanan ni tau, ada BANYAK LAGI, Numi mohon maaf sangat sebab tak dapat snap gambar lebih2. Bateri kamera kong pulak masa tu. huhuh..

Selain itu, laungan azan juga akan berkumandang di Manara Neon yang terletak di tengah-tengah Hotel Pullman tu, bila dah dengar laungan azan tu, maka bolehlah berbuka puasakan. Selain itu, terdapat Live Band dan nyanyian daripada penyanyi Pullman bertemakan hari raya dan Ramadhan bagi menghiburkan para tetamu.



Ruangan solat, dan tandas juga berdekatan. Jadi kepada tetamu yang nak solat dahulu sebelum menjamu selera pun tidak menjadi masalah tau.

Harga Buffet Magical Ramadhan Night at Pullman ini adalah RM169 nett/dewasa dan hanya RM130 nett untuk kanak-kanak yang berusia antara 4 hingga 10 tahun.

Tawaran exclusive kepada pembeli tiket secara berkumpulan, pembelian 10 tiket keatas akan mendapat penginapan percuma satu malam di Hotel Pullman Putrajaya. haaaa, jangan lepaskan peluan ini tau.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi : 03- 8890 0000 (extn 6812) atau emel kepada : magicanramadhan@pullmanputrajaya.com

Salam sayang

post signature

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe