Koleksi Jovian Mandagie untuk Zalora memperkenalkan Koleksi Raya 2016 dipersemahkan oleh LUX

4:51 PTG

Bismillah
Assalamua'alaikum!
Wangian yang kekal sepanjang hari, itu yang menjadi impian wanita dan juga jejaka. Dan tak hairanlah semakin banyak sabun mandi berinovasi merubah strategi lapuk dari sabun buku kepada wangian body gel. Tahniah! 
LUX bukanlah jenama sabun badan yang asing bagi rakyat Malaysia. Sabun badan yang mempunyai wangian signature mereka sendiri membuat ramai rakyat Malaysia yang menggunakan sabun badan ini. Baru-baru ini, LUX Malaysia telah menambah satu lagi rangkaian sabun wangina bernama 'Magical Spell' yang berasaskan wangian Pearls yang dihasilkan dari Black Orchid dan Juniper Oil. Pengalaman Numi sendiri menggunakan sabun mandi ini memang tak boleh nak katakan dalam bahasa. Numi cuma boleh katakan "Wangi yang Amat". Lepas mandi tu rasa badan macam baru lepas di spray minyak wangi tau! 
Baiklah, apabila bercakap tentang wangian LUX kan, haritu Numi dan beberapa rakan blogger telah menghadiri fashion show Jovian Mandagie untuk Zalora bagi memperkenalkan Koleksi Raya 2016 yang dipersembahkan oleh LUX. Tidak seperti tahun-tahun lepas, rekaan Jovian Mandagie kali ini merupakan sentuhan ikonik ala "Grace Kelly", sebagai tema utama koleksi beliau. Tema ini amat bersesuaian bagi mereka yang ingin tampil dengan gaya diraja di pagi hari raya nanti. 
Bagi Numi, wanita yang memakai baju raya Grace Kelly akan nampak sangat elegan dan glamor tau. Tambahan, dengan adanya wangian Lux magical Spell yang mengasyikkan dengan harumannya yang berkekalan sehingga 8 jam menyerlahkan lagi rekaan koleksi Raya yang bergaya dan elegan.
Bakat dan keistimewaan Jovian Mandagie jelas dilihat melalui usaha beliau untuk merapatkan sihouette feminin era tahun 1950-an dengan kain-kain serta unsur-usur moden. Koleksi ini terdiri daripada pelbagai jenis fabrik bertekstur, kain krep mewah, chiffon ringan , jacquard fan unsur-unsur sutera imperial yang halus diaksen dengan manik kristal, batu permata, bugles, doh garam dan manik kaca. 

Disini, Numi akan listkan kesemua rekaan Jovia Mandagie.


Grace Kelly 1

Grace Kelly 2

Grace Kelly- 3

Kadee

Kaela

Kaila-2

Kaila

Kaitlyn

Kamilla

Kamryn 2

Kamryn

Kara

Karel

Karina

Karissa

Karla

Katarina

Katie

Katrina

Kayla

Kelly

Kelsie

Kendra

Kerri 2

Kerri

Kimber

Kimberly

Kristen 2

Kristen

Krista

Kristina

Harga untuk koleksi 'Grace Kelly' ini adalah diantara RM320-RM590 dan boleh didapati di ZALORA.COM atau Butik Jovian pada bulan Jun nanti. 

Terakhir sekali adalah Scarf Exclusive daripada Lux. Setiap tetamu yang menghadiri fashion show Jovian Mandagie diberikan sehelai scarft exclusive ini. Scarf yang dibaluti dengan haruman Magical Spell dan kekal sehingga 8 jam. Numi pun turut menerima scaft tersebut tau. Syukur2..

Akhir kata dari Numi, koleksi  daripada Jovian Mandagie memang akan menjadi satu fenomena yang hebat di tanah air bersempena Hari Raya nanti, tambahan pula dengan adanya wangian ekslusif haruman berkekalan Lux magical Spell akan menambah lagi keyakinan setiap wanita yang menggayanya.  Haruman Lux Magical Spell boleh didapati di semua kedai dan pasaranya2 besar di seluruh Malaysia. 

Salam sayang,
   


You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe