[APPS] Last Minute Booking | Rancang percutian anda walaupun disaat-saat akhir

12:28 PG

Bismillah
Assalamua'alaikum semua!

Wah! Rasa macam dah lama dah tak hapdat entry di blog ni, Numi sekarang tengah dalam stress sangat dengan TMnet, sebab dorang tak pasang2 lagi internet dekat rumah. Dah nak sebulan mak ngah tunggu tau.. huhuhuhu.. (T_T)

Oh! baiklah, harini bukan nak bercerita pasal TM, tapi nak bercerita tentang satu apps yang sangat cool! Kenapa Numi cakap cool? sebab korang dah tak payah nak runsing2 lagi kalau last minute booking holiday, kerana LastMinuteBooking apps dah ada di telefon pintar anda!!

Manusia sekarang dah di mudahkan dengan apps2 macam ni, semuanya di hujung jari dah sekarang. Jadi, tak payah lah nak rush ke agensi2 perlancongan and make the booking thru them. You can do it yourself maa.. 

LastMinuteBooking mempunyai segala-gala infomasi tentang percutian impian korang, seperti tiket kapal terbang, hotel penginapan, pakej percutian, harga promosi pakej dan banyak lagi. Mereka bekerjasama dengan lebih 32 syarikat perlancongan dan menawarkan lebih 5000 pakej perlancongan di seluruh dunia. Dasyat tuu!

Selain daripada itu, terdapat juga infomasi tentang Matta Fair bagi korang yang suka ke Matta Fair tu kan. Sebab nak tau ape tempat2 menarik perlancongan yang korang nak pergi tu. Infomasi seperti masa dan lokasi Matta Fair semuanya terdapat dalam apps ni. Bahkan dapat diskaun sebanyak RM50 jugak tau! Best nya!


Jadi apa tunggu lagi, Jom download apps LastMinuteBooking ini di telefon pintar korang. Rancang percutian walaupun di saat2 akhir kan. 

Download 


Last Minute Booking

No.3, Jalan Tapah, Off Jalan Goh Hock Huat, 41400 Klang, Selangor D.E, Malaysia.
Monday – Friday : 9.00 am — 5.30 pm
Saturday : 9.00 am — 1.00 pm
Sunday : Closed

Phone : +603-3343 1800
Fax : +603-3343 8100
post signature

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe