Buat duit dengan 8Share.com

11:32 PG

Bismillah

Assalamua’laikum..

Monday blues? Jangan! Asal hari isnin je rasa malas kan. Numi pagi2 ni dengan semangatnya nak cek email yahoo. Mana tahu ada blogger2 yang nak jadi sponser untuk GA numi tak lama lagi.

Bila bukak email, Alhamdulillah ada beberapa orang yang nak sponser hadiah. J Syukur. Pencarian sponser untuk GA numi bulan depan masih di buka yer. Jadi sesiapa yang sudi nak sponser hadiah blh email numi details. Atau pergi ke Link ini.

Ok berkalih daripada cerita sponser,  Numi nak share sesuatu yang sangat menarik. Tentang fulus...

Semua orang nak kan duit kan, dan dulu pun numi pernah share tentang bagaimana nak buat duit melalui blogging. Dan harini numi nak share bagaimana nak buat duit dengan share advertisement melalui FB, Twitter dan Blog. 3 benda ni kalau kita ada salah satu daripadanya meamng sudah cukup memadai. Kenapa numi cakap macam tu, kerana melalui nya kita boleh share apa2 jer kan.

Kalau tengok di FB, ramai orang yang share tentang iklan @ promosi Pakaian,Percutian,  Makanan, Minuman, Teknologi, dan apa2 jer lah.(kalau tak percaya, try klik link kat atas tu) Dan kita sebagai pengguna tegar FB, Twitter atau blog akan terdorong untuk mengklik iklan tersebut. Betul tak?

Jadi setiap klik tu menjana wang. Korang tahu ke tak? Best kan?? Itu lah yang numi buat sejak kebelakangan ni dan hasilnya sangat memberansangkan. Seriously ok. Lebih masyuk daripada Nuffnang dan Churp-Churp. Dan ramai dah yang menyertainya!!

Yang bestnya setiap iklan yang post akan di klik oleh orang  secara random. Tak kiralah dia kawan kita atau bukan. Dengan sekali Klik jer boleh dapan 20sen. Kalau 50 kali daan rm10. Best kan???

Numi ni kan, asyik bercakap tentang kelebihan nya ajer, meh numi perkenalkan 8Share.com. Website yang sangat best untuk mereka yang nak cari side income walaupun korang dah tidur! Wah.. macam propa, tapi memang betul k.. Numi tak tipu dalam blog ni. Rugi!
 Meh numi nak share sikit hasil tuaian numi melalui 8share ni, :



 Nampak tak? ini daripada numi punya Dashboard 8share dan numi sharekan sendiri hasil yang numi dapat. jadi apa tunggu lagi. Jom2 Signup Di 8Share.

Dulu pun numi macam tak percaya 8share ini, takut dia macam sesetengah website yang menipu kan, tapi tak. Sebenarnya 8share memberi hasil yang sangat besar berbanding beberapa website yang numi pernah try sebelum ini. dan hasil yang numi dapat memang berbaloi-baloi. Syukur.

Ramai yang  dah berjaya cashout hasil daripada perkongsian mereka tu dan numi pun sebagai blogger yang bijak turut sama2 berkongsi. Jadi korang yang baru2 berjinak dengan Blogger memang di galakkan membuat acc 8share ini dan mulakan berkongsi selain daripada berkongsi cerita korang je kan. Bek kita buat duit melalui setiap perkongsian tu. Masyuk k..!

Jadi apa tunggu lagi, jom kita mendaftar sebagai ahli 8Share.com dan rasai kelainannya. Wah!

KAT BAWAH NI Numi sediakan link untuk SIGNUP @
 KLIK PADA BANNER KAT BAWAH


Register as 8SHARE:

Bila dan mendaftar, numi nak ucapkan tahniah yer. Dan jangan lupa clik setiap iklan yang numi post di fb tu.Selamat mencuba dan semoga Berjaya.

Jangan lupa tinggalkan link korang di bawah tu..
 

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe