3 weddings, 3 friends. Barakkallah to all of you

9:53 PG

Bismillah

Assalamua’laikum

Barakkallah.. Itu yang numi nak ucapkan kepada 3 orang sahabat numi yang telah melansungkan majlis perkahwinan mereka di Kuching, Samarahan,  Sematan dan Simunjan. 4 tempat berbeza. 3 pasang pengantin. Shiela Awla, kawan sekolah menengah di SMKA SHOAW. Seorang yang penyabar dan lembut. Dan pasangannya , Ariff Fakri.





Ke dua, Kak Adibah, dahulunya kakak program Perkepis. Kira senior lah, seorang yang banyak cakap dan cantik budi bahasanya. Kalau setiap kali berpelukkan dengan nya, pasti akan di bisikkan ke telinga numi sesuatu yang akan buat kami gelak bersama-sama. Dan pasangan nya Abdus Sallam, Senior numi di SHOAW.




Dan ke tiga ialah Ekin. Geng gelak dang geng fasi PEKERPIS. Bila bekerja dia akan bekerja bersungguh2 dan bila berjumpa, mulutnya memang tak kan habis bercerita.
Alhamdulillah, melihat semua gambar2 mereka di facebook, numi rasa sangat bersyukur bila semua majlis yang berlansung berjalan dengan lancar. Numi rasa sangat teruja dan rasa rugi bila tak balik Kuching minggu ni. L

Numi doakan kalian semua akan menjadi isteri yang solehah dan....

Selamat datang ke kelab isteri-isteri Solehah!
Heheh. Saje nak cipta kelab. Untuk berkongsi resipi. Yer yer je kan. Heheh..

Kepada rakan-rakan lain yang belum berkahwin tu, cepat-cepatla. Nanti yang di tunggu tu di ambik orang.. kang ado yang putih mata. Hihi.


Sekali lagi numi ucapkan Selamat Pengantin Baru!

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe