Jodoh itu Rahsia Allah

2:42 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum
entry ini khas untuk orang yang telah membuka hati ku untuk bercinta kembali.
yang pernah suatu ketika dahulu aku tutup kerana kecewa dan untuk memulihkan luka di hati yang sungguh dalam.
sungguh dahulu aku bukan lah seorang yang baik, dan tidak pernah berbuat khilaf pada masa lampaunya, tapi bukan bermaksud orang itu tidak mempunyai masa hadapan yang cerah untuk merasa bahagia juga seperti orang lain.
walau apa pun yang pernah berlaku pada masa lepas, biarkan lepas. biar kita ukir masa depan kita dengan sebaik nya daripada memikirkan masalah yang lepas.
sesungguhnya kau lah yang telah berjaya membuka pintu hati aku untuk mencintai lagi dan aku harapkan itu akan kekal hingga ke akhir hayat kita.
apabila tali pernikahan kita termetrai, itu adalah saat yang paling bahagia bagiku, walaupun hidup tak selalunya cerah. dan kadang kala langit juga turut gelap.
semoga apa yang kita bina sekarang akan kekal hingga ke akhirnya.

Aku sangat mencintaimu...Benn


You Might Also Like

5 Orang Positif

  1. Tahniah atas perkahwinan ktk. Lamak xnenga kabar tauk2 dah kawen... hehe... semoga kekal hingga akhir hayat... amin2

    BalasPadam
  2. kak, benarlah tentang ungkapan jodoh itu rahsia Allah. kita jumpa ramai orang, dikecewakan oleh beberapa orang sebelum Allah bagi kita jumpa orang yang Allah takdirkan untuk kita hidup sehingga akhir hayat bersama.

    BalasPadam
  3. kak. rahsia tentang jodoh membuatkan kita berjalan dalam kehidupan dengan pengalaman. ada yang buat kita suka, kecewa dan pelbagai lagi perasaan. cinta akan pergi, tapi kasih sayang antara keduanya akan membuatkan hubungan itu kekal. tahniah untuk pernikahan akak.

    BalasPadam
  4. Eris: bena kan,, terima kasih atas ucapan ya. dalam hidup, walaupun pernah dilukakan, namun kita tetap akan bangun dan bangkit semula. untuk terus mencari sebenar nya cinta untuk kita. semoga ktk pun akan temui cinta sejati. akak doakan..

    BalasPadam
  5. Ari Isfuzzy: heheh, terima kasih atas doa ktk. kmk dan keluarga sihat jak.. semoga ktk pun sihat selalu.. :D

    BalasPadam

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe