Barakkallah... Normah & Heyzril Dan Nurdiah & Ejan..

1:42 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum
Semalam merupakan hari yang penuh bersejarah bagi kami sekeluarga, dengan pernikahan adik ku dan tunang nya. Heyzril.. Barakkallah..
walaupun majlis pernikahan mereka di buat ala kadar, tapi meriah. mereka bersanding bersama satu lagi pasangan, iaitu nodi dan ejan. syukur, majlis mereka berjaan dengan lancar.
aku pada mulanya memang tidak berapa setuju dengan majlis mereka ini,tapi bila kedua orang tua aku mahu meneruskan jugak majlis pernikahan mereka ini, aku pun terpaksa bersetuju.
apa yang aku harapkan sekarang, adik ku dan Heyril akan menjadi suami isteri yang saling memahami dan sentiasa berkasih sayang. Tahniah adik ku... :)

dan untuk kazen ku yang tercinta, selamat pengantin baru.. ~ktk orang dolok yang kawin nak, kelak time nikah aku jangan lupak k. semoga kalian Bahagia sampai Syurga.. :)

Barakkallah~

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe