Our Wedding Card

11:42 PG

Bismillah
Assalamua’laikum..

Setelah banyak dugaan yang di tempuhi, dan banyak kali jugak menghadapi masalah2 rumit dalam kehidupanku, dan kehiddupan dia, kini, aku boleh menadah tangan untuk mengucap kata syukur. Sekarang aku menghitung minggu untuk berelar seorang isteri kepada Khairie bin Kassan, dan persiapan untuk hari bahagia kami pun dalam 60 percent sedang kami usahakan. Yang lain2 hanya tinggal untuk di bereskan bila kami balik ke kuching nanti.

Ok, untuk majlis kami nanti, tema nya adalah Butterfly aka Rama-rama. Aku memang suka kan rama2, dulu aku selalu lekat rama2 dekat study board aku.. dan sekarang aku boleh berbangga untuk melekatkan rama2 di atas kad kahwin aku nanti.. hehehe.. kad kami simple saja. Dan itu pun kami buat design sendiri. Tunang ku memang expert dalam bab design2 ni, sedangkan building pun dia boleh design, inikan pula kad kan.. kacang sangat~! Pada mulanya dia nak kan corak flora dan ada rama2 kecik di atas nya. Bagikuitu terlalu complicated, dan banyak sangat colour nanti nak letak. So,, aku decide untuk letak 2 ekor rama2 terbang dan thats it!
So,, you wanna see our card? Hehehe.. ok2.. tadaaaaaaaaaaaaa.....



Simple je kad kami ni.. so, jemputan pun tak ramai. Just 300 orang sahaja. Nanti numi akan update lagi ok, pasal tempat wedding kami dan tarikh.. ok adiyosss.. 

You Might Also Like

1 Orang Positif

  1. Kad wat sendiri ek??bgs la tu..nnt org2 akn buang jgk..jemputan 300 je??ala..cikit je..

    BalasPadam

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe