§emangat ni wei...

9:46 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum...
Hujung minggu lepas numi mmg sangat busy. Sebab tinggal 7 minggu lagi untuk hari besar numi kan... so masa memang berjalan dengan amat pantas sangat. Tak perasan yang sekarang tinggal 6 minggu lagi.. ok2... mimggu ni, numi ngan en.Tunang pergi beli barang untuk hantaran dan door gift. Destinasi pilihan kami adalah GM klang... sesampai jedi sana, numi terus kata, tempat ni numi dulu pernah mimpikan. Memang sebijik dalam mimpiku.. hehe.. nampak tak excitednya... hehe..
Di GM tu, memang sama dengan Kenanga Mall. Just nya, barang2 dalam ni lebih mahal daripada kenanga. Aku memang tak de nafsu nak beli barang2 lain, tujuan utama nak belikan door gift nanti. Kalau di semenanjung, biasanya mereka akan bagi beg kotak. Dan dalam tu akan di isi dengan goodies.. so, kalau di kuching pun ada. Just kami lebih prefer bagi kotak gula2. Hehe, jimat sikit...
Dalam gm mmg sangat crowded. Di mana2 je kami jalan, memang akan penuh dengan orang... dan sebesar2 tempat tu, aku dan b just beli satu benda jer, that is pin lekat utk bunga dada. Hahahaha.. malas nak lama2 di sana, b ajak pulak ke kedai Sayang. Kedai ji pun menjual barang2 perkahwinan.. dan sini iugak la kami beli door gift kami. Memang berbaloi, rama2 yang aku nak pun ada kat siji. Banyak dan murah pulak tu..  walaupun hari Sabtu haritu aku dan kak bel dan masuk Semua house.. dan tempat tu memang heaven lah untuk beli barang kawin.. nasib lah gift yang berkenan di hati ku ada. Hehe...
So, projek aku malam tadi adalah untuk menghiaskan gift tu. Reen dan Kak Ifa turut memberi idea untuk menghias. Walaupun mereka penat, tapi tetap jugak nak tolong. Semangat wei aku nak kawin...
Aku siapkan hampir 50 pieces doorgift malam tadi dan untuk bunga dada pun aku dah siapkan... Syukur Alhamdulillah. Tinggal 200 pieces lagi nak settlekan. Dan aku kena fikir cara utk buat envelope ni.. dalam otak dah imagine macam2. Dan stiker note untuk di letak dkt Door gift nanti, pun aku dan siapkan. Tinggal nak print out, gunting dan lekat...!

Nt numi update lagi.. adiyosssssss

You Might Also Like

1 Orang Positif

  1. mcm best je,xsbr nk kawen jgk ni..congrate

    BalasPadam

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe