Congratulation Beloved Cousin...

3:04 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum.

Hari ni numi memang sangat gembira di atas pertunangan my beloved cousin, aka my breastfeed sister. she look beautiful last night. huhuhu, setelah bertahun menjalin kasih, akhirnya plan untuk kawin pun dah tiba. itu maksudnya "Jodoh pasti Bertemu"
Syukur, walaupun plan ni memang sangat tiba2 bagi ku, tapi itu lah orang cakap, sehebat bagaimana pun perancangan manusia, Allah punya perancangan adalah yang terbaik.

aku di Shah Alam ni hanya mampu berdoa untuk kalian semua, In Sya Allah, by next week aku datang k, kakak ku. i have something to give you later. heheheh.. kelak jangan lupak, tugas you hujung bulan 5 kelak, jadi pengapit i.. ok :)


dan Wedding kalian pun aku x dapat nak attend, huhuhu,, kira nya aku dah miss something that is so great in your life.. ingatkan nak masuk jadi salah seorang daripada lipatan sejarah nya tek, tapi apa-apa pun, aku kat sitok dah cukup bahagia bila kau dengan ejan akhirnya..

so, tahun tok, kita 3 kazen masing2 dah jadi bini orang lah nak. hehehhehe... lucu.. tahun 2014 yang membawa sinar baru dalam hidup kita. sik pat gik lah bergambar sakan macam dolok, masing2 dah ada partner.. huhuhu.. xpa.. mun dapat tiga2 bunting. hehehheeh.. ya baruk best!  amiinn...

k lah, kelak i nulis agik..

You Might Also Like

1 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe