Semester baru.

9:14 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum..
Bukak semester baru ni, kami di sambut dengan cuaca yang sangat panas. Dan dengan jerebu yang sangat tebal. Hujan oun jarang trun dah sekarang, huhu... rambahan pula, dengan berita yang menyedihkan semua rakyat malaysia adalah, dengan kehilangan kapal terbang Malaysia Airlines , MH 370. Hari ni dah maduk hari ke 6nkan... kesian nya... banyak spekulasi yang timbul, berkenaan dengan kehilangan kapal terbang tu.
Bagi pendapat aku, mungkin belon tu di sorok... sorok oleh siapa? Àllahualam...

Aku cuba berharap, semua penumpang kapa, terbang tu selamat. Dan noleh kembali ke tanah air dorang dengan aman. Aku tak leh magine, kalau aku yang berada di tempat dorang. Kta yang di sini hanya mampu berdoa jer...

Ok, back to our topic, minggu ni dah masuk minggu ke 2,  subjek yang kami amek sem ni pun ternyata lebih susah compare to last sem punya. Aku memang susah nak faham subjek fizik...  dari sekolah menengah lagi... huhuhu.. subjek Mechanic Materials buat aku pusing kepala 360 darjah.. nak faham kan nya memerlukan orang lain untuk explain lebih lanjut.. mcm semalam, si aus yg tlg explain kan.. dia xpe, tengok je dh blh fhm. Aku dan dira, perlukan 2, 3 kali explain, baru leh faham..

Takpe numi, sem ni ramai yang membantu nanti.. yer.... sokongan moral dari dia yang tersayang.. dan keluarga yang tercinta.. tambahan kawan2 yang tak lokek dengan ilmu... mesti boleh punya.... k lah.. numi nak nap kejap. Ptg ni ada lgi kelas..

You Might Also Like

1 Orang Positif

  1. alahai..byk typo..xpela...
    dmaafkn..hhehe
    untong la...ade yg tersayang..

    BalasPadam

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe