Kami Harap Sangat!...

2:18 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum..

harini banyak entry yang numi post kan . kan? yang entry dua sebelum ni adalah entry yang numi dah tulis 2 ke 3 hari lepas, just tak de masa nak update lagi.. itu yang hari ni sempat  nak on9, numi post kan entry2 tu..
okay, itu cerita lain.. hari ni nak cerita sikit pasal internship atau pun dalam bahasa melayu nya praktikal.
semester ni, ramai student dari semua universiti berebut nak dapatkan tempat praktikal di serata Malaysia.
aku pun salah seorang daripada pelajar yang berebut tempat praktikal ni.

ramai dalam kalangan kawan2 ku belum mendapar jawapan di company yang mereka mintak tu. ni baru apply tempat praktikal, belum lagi kerja kan.. itu pun banyak tempat reject. huhuhu.. sedeh wei.. (T_T)
aku harini jam 6 pagi dah bangun, sebab pagi ni aku dah janji dengan Puan Noor  untuk hantar balik application letter dan resume kepadanya. aku harap sangat company tu dapat terima aku sebangai intern dorang. amiiin...

dan aku pun harap classmate aku yang lain pun dapat tempat intern yang bagus.. kami sebagai pelajar universiti nak kan tempat untuk kami adakan praktikal selama 2 bulan lebih jer. kami harap sangat, company2 besar di serata Malaysia boleh bagi tempat untuk kami terutamanya pelajar2 UiTM Shah Alam..

ok, itu jer yang Numi nak share rini.. bye2 you all..
Assalam..

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe