Dine in Grafar @ Subang

2:10 PG

Bismillah,
Assalamua’laikum. Last paper kami hari ni. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Walaupun soalan number 2 macam apa je kan aku jawapnya. Tapi tak pe, semangat nak balik rumah tu kena ada dah. Hari senin depan In Sya Allah aku dah terbang balik kuching dah.

Ni kami baru balik dari dinner dengan Wara, reen dan kak ifa, housemate baru. Tempat makan ni si Wara la yang suggest kan, memang tempat ni crowded dengan pelanggan. Kan esok cuti kan Thaipusam, so ramai lah orang, nasib baik dapat meja. Seat yang cantik, boleh pandang semua arah dalam cafe tu.





Masa mengorder tu, menunya... mak oi.. xda yang below RM5.00 tau. Ermm, faham2 je lah. Aku ingat nak senang nak makan chicken chop je. Kan memang aku ni hantu chicken chop kan. Tapi dah habis pulak ayamnye. Alaaaaaa,,, dorang ni.. len kali bela lah ayam kat belakang kedai ni. Kan besar tu ruang nya. Hehehehe.. so, i decided to irder carbonara with bacon ham pasta. Huuu~! Berbaloi-baloi ok. Makanan tu boleh makan 3 orang. Aku yang tengok pun macam terkejut jugak dengan pinggan yang humanges! Kalau muka tersembam kat dalam tu memang penuh kot. Hehe.. reen dengan wara order Nasi hong mali, naih goreng udang lah kot. Udang dia, mak ui.. besar ibu jari ku ini. Memang orang yang kaki seafood kena try lah. Dan rasa nasi goreng dia sama dengan nasi goreng Western Express. Sedap!

Masa tengah makan tu, kami sempat usya sorang mamat ni, ini semua kak ifa lah, dia yang perasan dulu ada lealki hensem plus macho kat belakang seat kami ni. Huii, bila tleh belakang, memang macam pelakon.. korang tahu yang jadi iklan “Nanti Rosak Gigi” iklan ubat gigi Darlie kot~ heheh, itu lah. Memang masa kami pusing tengok dia tu, sempat pulak dia sengih kan tunjuk gigi ratanya. Dia datang dengan family nya. Wife dengan anak dia yang sangat gebu dan cantik. Sama padan lah gitu.

Usai makan jam 10 lebih. Perut aku dah nak meletup dah, bila di sumbat dengan pasta yang banyak gila, dengan nasi goreng lagi, mashed potato, creamy mushroom soup and red velvet cake~. Makan besar kan.. so duit yang kuar pun besar~ huhuhuhuh.. sepanjang masa makan tu, memang aku dan reen macam artist gitu. Dengan pelbagai posing yang sempat wara dan kak ifa rakamkan. Memang tak boleh lah tengok camera. Aka ada jer nak pose~  yang best nya masa last sekali nak balik tu, aku sempat say Hai kat Doctor tu. Hahahhaha.. suara dia. Garau beno! “haai” di sertakan senyuman yang tak lekang di bibirnya. Dorang yang lain semua cakap. Dr gigi yang handsome.. dia ada semua pakage. Nasib bek kau dah kawin kan..hehe.. kak ifa memang beria nak tangkap gambar dia dari jauh kan. Heheheh,, aku dan reen pun termasuk dalam gambar tu sekali. Padahal na tangkap gambar orang belakang. Hahahah.. apa lah kak ifa ni. Beria benar kami posing. Haish... apa-apa pun. Aku boleh lupakan jugak masalah2 aku. K lah nanti aku update lagi k.. nak tidur ni.. good night.. tidur ular sawa..


Assalamua’laikum..

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe