Student's Life

5:31 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum
aku dan teman2 aku masih lagi di fakulti lagi. aku sebagai orang yang bertanggungjawab menghabiskan chapter 1 dan 2, memang kena tunggu Process Flow Diagram (PFD) daripada faiz dan arip. untuk buat profit margin. so, sementara itu, sempat lah aku nak update sikit2 kan, tadi cakap dah macam busy sangat sampai tak de masa nak buat semua tu, walhal kerja aku dah siap hampir 80%. hehe

dira dan nazmi buat the next chapter that is process selection, so yang tinggal adalah mass and energy balance. nak buat itu bukan nya susah, bila PFD dah siap. just plug in the number and type all of it in term of equation. itu jer. cakap senang je kan, nanti bila dah nak buat, menangis...

kami start paper untuk sem ini pada tahun depan 3hb, dan first paper aku adalah paper control. antara subject yang aku susah nak faham. dalam kelas memang tak fokus pun, selalu kelas dia duk tengok on9 butik. (budak2 jangan ikut yer) dan bila time test, aku dan dira saling pandang satu dengan lain, hahah dalam kepala ada question mark, apa yer.. hhahahah

so, untuk final paper dia, memang kena study betul2. kalau tak boleh kuar bunyik 'krik krik' tak faham ape ke jadah pun soalan nya.. bila Mini design project dah siap, baru boleh start study dengan gila2 nya.. if not, rasa nak study pun macam ermmm, ape ek.. tak boleh nak fokus, hati tak tenang.

k lah, nak menyambung bagi semangat kat faiz dan arip.. gogogooo...

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe