Sebal!

5:24 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum
geram, dan sakit hati. bila ada orang tu pergi kacau hak kita. kan.. hurmm, banyak jugak peminat si dia ni. yang datang balik pun ada. eii, korang ni kan, boleh tak jangan ganggu hak aku? stress guwa weii.. !
luar nampak cool, tapi dalam hati, rasa macam nak bagi pelempang aje kat orang tu. nasib baik jauhkan.
huh...!
aku cuma harapkan dia tak kan layan mana-mana orang yang boleh merosakan hubungan kami., dan parasit2 tu biar lah aku bunuh dengan Ridsect kalau aku dapat jumpa korang nanti. Siaplah! mati kau aku kerjakan macam lipas2.. heheheh.. ayat,, macam nak bunuh orang kan. itu just luahan aku, tak kan nya aku nak bunuh orang. kejam sangat dah tu.so jangan takut yer. dah geram sangat ni... ape lah korang ni, time aku tengah bahagia ni lah korang datang kan.. kami dah pun bahagia, so please, tinggalkan semua harapan kamu tu, dan pergi beralih arah kat kumbang lain ok. he's mine..
k lah, nanti banyak pulak aku melalut ni, just nak tinggalkan pesan untuk my love.

You Might Also Like

12 Orang Positif

  1. Nice blog! cantik template =)

    neway, comment for this entry..

    Andai benar dia benar cinta pada kita, datang la berjuta menghampiri..Kalau dia jodoh kita dari Ilahi..Jangan risau, dia pasti kita milikki

    Moga bahagia :)

    BalasPadam
  2. habis tu kn..klu sebenarnye kite dh kwn ngn laki tu dlu pastu ade pompuan laen lak kwn ngn dia cmner??kite dh kenal dlm 3 4 thn..lepas tu br dia kwn ngn pompuan tu..nk kta laki tu yg gatal atau pompuan tu yg rampas laki tu dr kite??laki tu kenal pompuan tu xsmpai setahun..dn b4 tu laki tu bg harapan sgt dekat kite..cmner??sy rase sebal sgt sbb bnd ni jd kt saya...

    BalasPadam
  3. owh yer, kesian nye kan kat awak.. tak pe, kita redha je lah. try to move on yer. jangan tunggu dia lagi. cari lelaki yang boleh beri kebahagian untuk awak, dan cari lelaki yag sayang awak lebih dari awak sayang dia. ok.. ;)

    BalasPadam
  4. ahaks...klu awk jd sy ape awk nk buat ek??sbb susah la nk hadapi sumer tu smpai susut badan saya..
    n ape plk pndangan awk tentang laki cmtu ek??dlu bkn maen dngn kite skng ni br kenal ngn pompuan laen terus berubah..myb pompuan tu lebih pndai dr sy..lebih ctk..ade kete..same level ngn dia kot...cm sy bdk lepasan spm je.. xpndai ape2 pn...kete pn xde..xpndai solek..

    BalasPadam
  5. kalau saya, saya tinggal kan aje laki tu, lupa kan dia. dan move on. terus kan hidup dan cari cinta lain. ok?

    BalasPadam
  6. dh cube tp tu la..ish,pompuan tu pn satu..nape a dia dtg tibe2..sibuk je...ade jgk sy hint2 pasal kawen kt laki tu..dia kta ok je..tp skng dia berubah lak..sy siap mimpi lagi kami wat majlis kawen..adoi..nape la pompuan tu jd penghalang..br je dorunk kenal tao..tu yg sy ralat sgt ngn dia..sy abiskn mase bertahun..huhu...awk dh tunang ke? kta nk tunang kn..congrats!!

    BalasPadam
  7. eh, perempuan tu plk yang salah. kalau laki tu tak berubah hati,xda lah dia cari perempuan lain kan. haah, mmg dah bertunang. tq.. :D

    korang mmg dah plan nak kawin ke? hooo, kesian nya.. bukan jodoh kamu lah tu.. biar kan dia.. ok..
    haa, btw, siapa nama awak yer?

    BalasPadam
  8. so sweet..so bile tempoh tunang?? erm..xplan tp ade citer pasal kawen..tatao la..klu pompuan tu xlayan xdela dia berubah hati..klu tepuk sebelah tangan mane ade bunyi..betol x?erm..awk xde dlm situasi sy tu yg susah kot..famili sy mang dh taao pasal dia pn..sy slalu citer kt mak..lg satu dia ade ckp ngn sy nk bercinta lepas kawen ngn sy tp tgk dh jmp yg same level ngn dia..bdk tu pn muda kan..ntah2 baya adik dia kot..tp tu la..sy pk positif je..pompuan tu pndai dr sy..cntk dr sy..kaya dr sy..ade kete sndiri...pndai masak pndai serba serbi..

    BalasPadam
  9. hehe, yg awak g cerita dgn mak kenapa. pasal benda yg belum pasti. nanti kan dah kecewa. huhuhu, jgn berharap dkt orang yang belum pasti dgn awak terlalu tinggi, nt x pasal2 frust menonggeng.. huhuhu..
    xpe. think positif. ramai lagi lelaki yg baik untuk awak yer.

    BalasPadam
  10. mcm mane xciter kli kite kuar mesti kene mintak izin dlu kan...so sy citer la..jiran sy pn penah nmpk..kire rmai dh tao a sy slalu kuar ngn dia..mcm mane xletak harapan klu dh dia pggl kite dgn pggln manja...dh la slalu msg yg romantik2..morning kiss bagai..p mane2 slalu msg..sejak kenal ngn pompuan tu dia berubah..sgt2 ketara perubahan..ade je alasan..dan dh xde mase utk sy...

    BalasPadam
  11. knp xleh nk citer ngn mak sy???dh sy nk kuar ngn dia mesti la kene mintak izin kn??dn lg satu sy dgn dia dh rapat salah ke sy nk kenalkn dia dgn famili sy lg2 mak bapak sy??awk pn klu jd sy mesti nk kenalkn dia pd famili kn???dh la kami dh byk kali kuar same..jiran2 pn dh nmpk sy kuar ngn dia..bapak sy pn dh suh dia dtg umh...KALAU la laki tu bf awk cmner??

    BalasPadam
  12. awak skrg ni tgh bercakap tentang awk dgn bf saya? oh! maaf lah.. sy x perasan pun awk tgh ckp psl bf sy... ermm, skrg kan dia dah bahagia dgn saya, so saya mintak jasa baik awak untuk JANGAN GANGGU KAMI LAGI..
    skrg saya x kisah awak nak frust ke apa ker, dan usaha awak untuk cakap benda2 ini dekat saya, takkan menggugat hbgn kami. harap awak boleh cari lelaki lain. assalam..

    BalasPadam

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe