Don't hope too high..

1:52 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum
harini 24/12/13
hampir hujung tahun dan esok adalah sambutan hari natal kan, dan kebanyakkan nya student semua dah balik cuti study week. huhuh, kami sekelah tak dapat pun merasa cuti tu, sebab nak siap kan Mini DP kami yang kena submit Jumaat ni. itu pun hampir 75% lagi nak siap.
tak pe, cuti2 pun buat kerja.. kan.. workaholic beb!
dah2.. plan nak ballik cuti ni ke kampung terpaksa di batalkan kerana banyak benda yang menghalang aku untuk balik. kerja berlambak, dan masa yang singkat untuk balik, macam tak puas je! huhuhuh..
kalau nak balik, at least 4 hari ke balik kampung. jalan satu kuching. sampai termuntah.. itu baru syok.. sempat berenang kat kem permai. itu baru nikmat balik kampung..
ok, stop talking about balik kampung, kita bercakap tentang beri harapan pulak..
setiap orang memang akan beri harapan kat orang2 terdekat kita. tapi ada suatu yang aku pelajari, jangan berharap terlalu tinggi, untuk elak diri di kecewakan, dan bila dah di kecewakan, jangan pula kamu terus berputus asa. teruskan hidup dan bangkit semula. ok kawan2 sekalian..

dan setiap kali kita sakit akibat di kecewakan, pastikan kita lupakan. untuk memulakan hidup yang baru, bukak buku baru dalam hidup, jadikan perkara lepas itu pengalaman dan pelajaran. ok.. 



 k lah kengkawan, nanti numi tulis lagi. ni adalah untuk mengisi masa lapang sementara tunggu kawan2 aku yang lain datang.

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe