Its Raining Outside there.

4:43 PTG

Bismillah,


Assalamua’alaikum. Its raining outside there. Alhamdulillah. :D. Hanya satu yang dalam fikiran numi sekarang ni? Nak balik macam mana nanti. Nak tahu kisah semalam? Huhu, menangis balik rumah yer. Dengan keadaan senja nya, haus tekak nya, bawak beg berat nya dan dengan bus rapid yang xda nya. Memang menduga iman betul .boleh2 pakcik bus tu pergi drive bus ke seksyen 7 pulak kan. Huhuhu. Dah la jauh aku jalan, dari bustop mawar sampai ke pagar depan. Dengan beg berat lagi, buku tebal. Menang dugaan seorang pelajar. Huhuu, akibatnya hari ni bahu aku sangat sakit. Dua dua belah ok. Senget kot bawak beg semalam tu. Dah tu kena naik tangga yang banyak lagi dari parking Melati ke parking fak pergigian, dan tu naik lagi bukit ke fakulti matematik. Lepas tu turun lagi ke gate A.

Dalam perjalanan tu, banyak pulak bus D yang sepatut nya boleh bawak kami ke seksyen 2 kan, but still dah alang2 berjalan kaki, aku gagahkan juga kaki yang kecik aku ni ke Baiduri. Jam pada masa tu dah 6.45minit petang masa aku mulagerak dari bustop, dan oha oha dekat nak 7.05 minit aku sampai lah rumah dengan selamatnya. Nasib baik, sampai rumah rasa macam nak pengsan. Kaki sakit, pinggang sakit, bahu pun sakit. Nasib bek tak terlepas tengok Love You Mr Arrogant semalam. Hehe, itu tak leh miss tu.
So, sekarang hujan pun mulaiteduh. Aku dah pun siap buat short answer question chapter 6, thanks to nas dan marissa. J notes dorang banyak membantu. Kat bawah sana, classmate aku yang lain tengah buat discussion untuk chapter 2. Memandang kan haritu aku tak sempat nak join dorang, ermm, rasa macam diri ni di sisihkan pulak tadi. Nak join, tapi dorang cakak sesame sendiri jer. Nak sampuk pun segan jer. Dan banyak nya dorang bercerita. Nasib la si nas tu ada untuk layan kejap. Sekarang dia duk tweet dengan ain, manje2 gitu. Ahaks.  Aku ni, nak kata jeles, tak jugak, tapi ada lah sikit. Bila tengok manja nya berlebihan bila ain di sekeliling. Hurmm..

Hujung minggu ni dorang plan nak kuar ke SCM. Tengok wayang katanya, untuk tengok movie baru Thor. Plan yang nak pergi just reen, zaura, dan orang rumah dorang. Hehehe. Tak ajak pun aku? Ouch, Agak terasa di situ. Huhuhu, L mungkin dorang lebih selesa bila aku tak de kot. Lagipun numi, kau kan ada plan dah this week. Nak pergi kursus kawin katanya. Hehehe. J cheer up numi. This week ben nak daftarkan aku ke kursus kawin. So, get ready numi. Orang nak menuju kealam rumah tangga kena kuat! Ok..
Oh! Rasanya hujan dah teduh sekarang ni. Boleh lah jam 5.30 petang ni aku mulai jalan balik rumah. Nak harapkan bus tu, rasanya langkah ku lagi cepat dari bus. Heheh,, k lah, adiyoss amigos.


Assalamua’laikum.. 

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe