Happy 22th Birthday to me.. :)

3:42 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum
hari Jumaat yang mulai, hari ini genap umurku 22 tahun.Alhamdulillah, ada kejutan yang telah di buat oleh teman sekelasku. hahah, mana tak nya, aku yang "enjoros" masuk ke pintu lab, rupanya ada orang yang menunggu di belakang pintu. hahah. patut la asyik panggil namaku bila aku jalan laju masa turun bukit tadi. rupanya ada surprise.. hahaha. Alhamdulillah, kek coklet yang di hadiahkan memang sangat sedap. dorang macam tahu2 yang aku sedang lapar kan, sempat ku luahkan masa dalam bus tadi masa duduk bersama Izzaura. dia just jawab "tak dapat saya nak menolongnya" elehhh.. banyak lah..
orang yang turut menyumbang membeli kek adalah, reen, ecah, nas dan izzaura. tq you all, dan tidak di lupakan classmate yang lain yang turun join sekaki melantak kek walaupun sikit sorang.
ada banyak gambar yang sempat izzaura rakamkan, nanti numi share yer. tapi ni jer yang sempat dia upload. tq,,


ni nak tunggu baby aku lagi. adekah dia pun nak buat surprise macam classmate aku buat. heheh, kita tunggu dan lihat..
k lah, bye2, assalamua'laikum

You Might Also Like

1 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe