What did i do during my weekend.. ?

6:33 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum semua.
Selamat Hari Malaysia kepada semua orang Malaysia khususnya. sempena hari Malaysia kan hari ini di isytiharkan cuti di seluruh negeri. yang meriah nya, adalah sambutan di Sarawak. di Tebingan Kuching , Waterfront Kuching diadakan regatta dan pertandingan kapal berhias. kalau di semenanjung masa hari Kemerdekaan memang meriah kan sambutan nya di Padang Merdeka, di Kuching tak jugak kurang hebatnya. cuma yang tak best nya malam tadi hujan sampai ke tengah malam. so, warga kuching memang berhujan la semalam semata nak tengok kapal berhias. ramai yang bising, sebab cuaca hujan, tak dapat nak tengok kapal berhias, tapi tak pe, hujan kan hujan rahmat. kite dapat manfaat dari setiap titisan hujan yang melimpah. :)
ok enough about hari Malaysia, ni nak cerite sikit semalam. aku yang berada di SA ni seharian duduk di rumah. erm, dekat nak 2 hari jugak lah, semua kerja rumah ni habis aku kerja kan, sambil2 tu sempat jugak update entry terbaru, dan memasak. yang best nya, nasib lah aku bukan seseorang kan kat rumah ni, kalau x, memang 4 hari cuti tanpa bercakap, boleh gile beb. cakap dekat dinding sesorang. heheh. pada belah malam nya, mr K jemput aku pergi jelajah pusing satu KL ni, tengok suasana bandaraya Kuala Lumpur pada belah malam nya. meriah jugak la bandaraya ni. dulu satu imagine je masa baca dalam novel kan, sekarang boleh tengok lihat sendiri. dan aku boleh lihat menara berkembar Petronas pada malam hari. kalau di kuching dapat tengok dalam tv jer bangunan ini. tonton 'Passage to Malaysia'. aku memang sangat kagum dengan seni bina menara ni. biasa lah, orang kampung tengok bangunan tinggi. jakun kejap. hehehehhe.


bak kata Mr K " ni nak bawak orang shah alam jejalan" hehehh.  aku orang shah alam ker? bukan lah. tinggal kan shah alam. tapi bukan suka pun dekat shah alam ni. sebab bandar ni tak berapa teratur, pening kejap kalau drive dalam shah alam ni.
ok lah kengkawan numi kena bersiap2 dah ni. haa, lupe nak mintak maaf kat kawan2 kat sekolah dulu, semalam sorang ajak jalan hari ni ke Mid. maaf la oh, sik pat nak join ktkorg aku mpun bangun aher. huhuhuh. sorry gilak2. next time k jue.. :) esok kami cuti lagi. yahoooo.. :D
bah2, nak bersiap dulu, assalamua'laikum.

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe