Si Jantung Hatiku

7:27 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum teman2 ku sekalian.
apa yang baru sekarang? ermm rasa nya ada yang dah tahu dan ada yang belum tahu kot. tak pe, meh nak cerita sikit, baru2 ni semua tahu yang aku berkawan dengan seorang budiman ini, aku gelar kan nya Mr K. kan? dah kenal? ermm, korang x kenal dia lagi, tak pe, nanti akan banyak cerita tentang kami. hikhik..
mr K, atau kawan kawan dia panggil : Benn. itu nama panggilan dia, orang nya kecik, pemalu dan banyak mulut orang nya, kira peramah lah. dah hampir 4 bulan kami kenal, dan muncul nya keserasian. Alhamdulillah. pada mula pertemuan, memang aku tak jangka pun hubungan kawan ini akan menjadi sesuatu yang seriuos, dan dia pun sama. mungkin sebab mind set masing2 kot, kawan di alam maya tak kan kekal lama. tenyata, perkenalan kami bukan sesuatu yang sia-sia. heheh,benda tu bukan nya jadi penghalang untuk kami saling menahan rasa suka tu.
lagi pula, my taste in men, memang ada pada nya, walaupun tak tinggi dan tak juga rendah, kami sama tinggi ok~ heheheh. orang kata kalau isteri lagi tinggi dari suami, sentiasa di murah kan rezeki. amiiin..
so, back to the main story, sepanjang cuti sem yang lepas, kami banyak berbbm dan di situ lah baru tahu isi hati masing2. dan bila aku dah balik ke Shah Alam ini, hubungan kawan itu sudah termetrai menjadi sesuatu yang lebih bermakna. :) memang aku tak jangka pun, dan aku bersyukur kerana mengenali dia. so sekarang kami merancang untuk menghalal kan hubungan kami dan di harapkan segala persiapan untuk hari bahagia akan berjalan dengan lancar nya. doakan kami yer teman2 sekalian.

kepada si jantung hati ku:

 terima kasih kerana sudi menghulurkan kasih mu yang tak terhingga nilainya. 
semoga apa yang kita rancang akan sentiasa dalam keberkatan dan diharap ini akan menjadi
 cinta terakhir ku.
numi sayang benn.. :) 

Assalamua'laikum

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe