Meet Mr. K..

10:33 PG

Bismillah
Assalamua'laikum.
Alhamdulillah, numi dah sampai kat kuching. flight numi hari ahad lepas, jam 7 petang. dan yang best nya yang hantar numi balik hari tu adalah Mr K. my new friend. kecik, comel dan manis orang nya. nasib bek lah dia sudi hantar aku pergi LCCT, kalau tak memang naik guna teksi lah. terbang rm60 aku. huhuhuh.
ni first time tau numi jumpa dia, Malu sangat masa teringat balik. mana tak nya, aku boleh2 pulak kan tersalah kereta. ingat kan dia yang dah tunggu aku depan lift tu, guna kereta MyVi putih nya. dah memang ngam sangat kereta tu pun ada. aku jenguk kat cermin kereta tu. pelik! "ei, kenapa dia ni tak pandang aku pun? dan dia merokok?" huh, dah la tak pandang kat kite pun... biar betik orang ni. pas tu tak jauh dari tu ade pulak sebuah lagi kereta myVi putih. hooooooooooo,, itu baru lah orang nya.
aish,, memang aku shy2 cat lah. tak sangka, at last jumpe gak.
dan sepanjang perjalanan tu, banyak benda yang kami borak, nak tau? heeh, biarlah kami jer yang tahu. heheheh, dah la sesat lak tu masa nak g airport. dia pulak boleh2 tanya aku direction nak g lcct kan, memang aku akan jawab, ikut jer tanda kapal terbang tu. hahah, memang mula nya kami ikut jer, last2 guna jugak jalan yang lalu Putrajaya tu. kena patah balik masuk Shah Alam, sia2 jer.
masa dalam kereta tu, memang tak kering gusi, asyik gelak jer. memang dia tu lucu, tambah2 lagi dengan aku ni yang lucu jugak kan. memang meriah. tak la boring. ei, biasa lah la kan, first time jumpe. banyak benda nak borak..
bila dah sampai lcct, kami pun drop bagage, aku dah risau dah, takut excess bagage kan, bila timbang, nasib nek 13.2 kg jer. heheh, lepas tu kami makan kat Taste of Asia. aku memang tak gemar makan kat airport, dah la mahal, makanan pulak tak berapa nak sedap, tapi lapar kan, yang tak sedap pun jadi sedap. dah la kami order benda yang sama, alooo sweeetnyeee. heheheeh.. kami order nasi ayam, nak makan benda lain takut tak kenyang pulak, yan pelik nya nasi ayam tu ada taugeh! aku memang pantang tengok taugeh. tak kan ku jamah, dia pulak, cakap je tak makan taugeh, tapi tengok plate licin, tinggal isi ayam jer. heheheh..
usai makan, aku sempat ambik pic dia . pic curi2. heheh,aku tahu dia seorang yang pemalu. sangat pemalu, itu yang aku suka. hahahahah. dan sempat jugak la kami ambik gmbr berdua. aku kata, kita snap la kat dalam restoren ni kan, tak de lah orang nak pandang pun, tapi dia dok cakap, "tunggu orang belakang tu kuar, baru saya nak" hahahah, nampak sangat kan, ei, dah orang tu fokus kat makanan, xda nya nak pandang kita.
meh saya nak show sikit gambar kami ni.



so, kat atas tu antara beberapa snap yang sempat aku ambik. walaupun jumpe dalam hanya beberapa jam, memang susah k nak ajak dia ni kuar. pemalu katanya, aku ni, bila orang dah malu aku pun jadi pemalu jugak. apa kan daya, orang yang sepatutnya hantar aku kat airport tu ade hal. uhuh, hampeh!
k lah, nanti numi update agi. ni kat rumah nenek ni, mama dah bising nak balik rumah. kami baru balik dari kubur tadi,  nenek ajak pergi ziarah kubur atuk, moyang , wa dah nek anjang.
sedikit rasa insaf tadi.. dan aku bertuah sebab dipilih jadi cucu nenek yang di ajak bersama gi kubur. memang every year akan macam ni, k lah, nanti jangan lupe tau ziarah kubur nenek kalian,
numi nak balik dah ni, assalamualaikum..

You Might Also Like

1 Orang Positif

  1. ni la ek??penah jmp a..kt ner ek??mid valley??titiwangsa??kdai mkn?kedai pancing??lrt?melawati??setiawangsa?

    BalasPadam

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe