I Hate Chalie!

7:20 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum
kengkawan sekalian, esok aku da second paper aku. dan yang tak best nya muke aku ni kena air bontot chalie pulak,  hari lepas muke reen yang kena, sekarang giliran aku pulak!. bahaya nar dengan makhluk chalie ni, sakit hati aku. mana tak nya, dia akan berbekas kat muka ni dalam masa yang agak lama jugak lah, seminggu gitu, dah la nak balik sarawak kan, nak jumpa famili, tak kan nak balik dengan muke macam ni, tambahan lagi esok.. haish!

Keesokkan harinya:

so harini hari ahad, baru dapat nak update belog aku. bangun tidur, terus gi tatap muke kat cermin ni, ahaaaaaaaaa, memang sah merah kot. huhuhu, tambahan pulak pedih pulak tu. bila time cuci muke tu, memang berasa sakitnya. yang kenanya ada 2 tempat, dekat hidung aku yng comel ni dan kat tepi mata belah kanan. huhuhuh.. pedih giler! yang dekat sebelah mata ni, rasa nak terkoyak tau, rasa kena air panas. bukan setakat aku jer yang kena. at first reen yang kena dulu, dia kena sebelah mulut dia. then aku tanya lah kena sebab ape lah kan mula dia tu, so dia cakap ni semua chalie punya pasal. aku pada mula nya tak tahu ape benda lah chalie tu kan. pastu baru tahu, dia adalah binatang berbisa yang warna belang oren dan hitam.
dan selalunya belanda tu ada di kawasan yang asa sawah padi jer. bukan nya dekat tengah2 bandar. dan selalu nya masa orang tengah menuai padi.

sekarang ni kan kemungkinan besar  tengah musim menuai padi, chalie ni boleh2 pulak ada kat rumah kiteorang ni yang tingkat 9 ni. tinggi kot! dan yang pelik nya kat bilik kiteorang jer. dan orang yang kena semuanya kat katil bawah. Haish! bahaya tol lah.
ni yang menyesal pindah katil bawah ni.. huhuhu, mak yang dok katil atas tu tak pulak kena kan. syukurlah. kalau tak memang sahabat sejati lah. tiaga2 orang kene kan. heheheh.
aku harini dapat cover sikit merah2 kat muka aku ni. tapi rasa pedih nya memang berasa lah. time kena peluh tu! huuuuuuuuuuuuuu, memang sedap wooo. time jawab final tadi. nasib bek tak gabra sangat, dan beberapa soalan spot yang kuar, kecuali kat soalan no 3 yang dia twist sikit. heheh, bersyukur jugak lah, so sekarang , fokus untuk next paper. Thermodynamic. so, good luck Numi.. k lah nak update sal ni jer kena tunggu 2 hari, semua nya line internet punya pasal. lepas ni jarang dah nak update blog, dah balik sarawak kan. huhuh,, jangan marah yer.
k lah, adiyos amigos.. assaslam

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe