Friendship

10:45 PG

Bismillah
Assalamua'laikum semua. selamat pagi.. hari ni hari rabu, dah korang nak tau, numi online guna apa? guna laptop lah of course, tapi hari ni numi guna line 1malaysia tu. ! aku ni ada jakun sikit, sebab first time kot, ada wirelessuntuk rakyat malaysia secara percuma, except all those yg di kafe2 tu. dkt sarawak tak de pun benda alah ni,, kat KL jer ada.. boleh lah aku update selalu kan belog aku ni, tengok laptop n belog aku ni dah berhabuk dah.jarang nak on9 lah. huhuh, so, memandangkan sekarang semua budak uitm akan duduk exam finals kami, aku dengan rasmi nya memohon ampun dan maaf sepanjang sem ni, kalau ada part yang korang tak berkenan tu, lebih2 lagi kepada roommate aku. aku tau perangai aku ni ada buat korang kecik hati or terasa. aku sekali lagi aku mintak maaf. malam tadi kami dah open table dah. kira luahan perasaan masing2.

 memandangkan dah nak final ni kan, harap korang sudi maaf kan aku. and qoute kat atas tu, memang kita kan. haish.. although we are not really best friends, but this time actually numi memang nak jadi best friend korang maaf lah, sebab tak nak bagitahu malam tadi. saya kan segan. kalau one day korang baca entry ni, harap jangan gelak k.its normal ok for friends yang merajuk kat kawan dia. sebab everybody have mistakes dan semua orang ada hati dan perasaan, dan boleh merajuk. biarkan dia, kalau merajuk tu, tunggu dia cool down sendiri, dan pada belah malam tu, In Sya Allah mood nya dah ok, sebab aku sayang kan korang. everytime aku baca doa Ratibh, aku akan bayangkan wajah2 korang. :) and truly aku masih single lagi sekarang sebab aku ada korang untuk jadi kawan2 baik aku. im happy rite now, dan korang pun happy kan. semua rahsia kita, harap kita akan jaga dan kuburkan dalam diri sendiri. what i have told u was my biggest secret ever. benda tu dah lama aku nak luah kan someone, and great fully i have you to share with.
about the guy that u ask me last night. hahah, i really dont have anybody right now. kamu akan cakap aku ni tipu, tapi memang benar. im happy to hear both of u happy with somebody, and i hope that person yang pernah cakap satu "statemen"t yang aku masih ingat sampai sekarang ni akan jadi the one for me. mudahanlah.

bagi orang yang faham apa maksud tersirat yang aku katakan ni, mesti korang senyum kan, or pada orang yang tak tahu pun aku cakap apa ni, heheheh, its complicated dear. :) every relationship is complicated. like Harith Iskandar said in Lawak Ker Der.. u all nak tahu, actually, perangai aku yang sekarang ni bukan aku yang dulu. dulu aku lain sangat2, tapi bukan maksudnya aku hipokrit. it just me changing after what happen in my life. same goes to u kan, orang yang pernah berada masa lampau aku tahu, what a kind of person i am.  today, im a heartless person, slumber, cool, manja( ade ker? ), shy person, and tame.. (my ex know). aku bersyukur sebab jadi the new me. and i hope u all can accept me as what i am. ok girls.. k lah, jarang yer saya buat entry luahan perasaan macam ni. salu aku tulis dalam buku kuning aku tu jer.heheh, korang yang masih tidur tu, bangun lah yer. dah nak tengah hari ni..
to my newest friend, i would really like to know you better. so, keep in touch ok.. =)

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe