Art Trick Museum

6:12 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum
hai you alls, apa kabar semuanya? hari tu best tak semua orang. kan cuti mid sem kan. semua orang balik kampung. kecuali orang2 jauh macam kami ni yang tak dapat nak balik kampung guna  bus. so,, apa yang akami buat selain ke water world tu.. haha,, dalam masa kita berenang tu kan. sempat jugak la nak minum air kan. hehehe. so kat situ aku kenal sorang member baru ni. dia staf di i city jugak. so, dia ni lah yang bertanggungjawab mengajak aku dan aku pulak p ajak housemate aku utk ke snow wlk di i city. fuh! memang terbaik lah. just sekarang aku tak de bawak semua picture2 kami kat situ. hehehe, ni kali kedua aku pergi ke snow walk, dulu first time pergi dengan my boyfriend, sekarang pergi dengan member. memeng lagi best lah kan. sebab boleh jadi kanak2 riang. heheh, tambah2 lagi roomate aku tu emmang satu kepala kan dengan ku. heheheh. best sangat, kepada kawan2 yang pernah pergi tu tahu lah kan. kami ni ada jakun sikit. hehehe. habis semua game dalam tu kami try. dengan jari yang dah nak beku, bibir yang kering dan merah. tambah lagi dengan kulit yang flawless..Awww, hot gitu lorh.. hahahahah... lepas habis semua game and snap beberapa pictures tu, kami pergi pulak ke Eyes of Malaysia. aku gelar benda tu spinning wheel.. tak rase kot masa naik atas tu. seriusreen and mak dok borak2 dengan raja. aku pulak sibok ambik gambar kan. hehehem dan 10 minit kemudian danh sampai bawah dah pun. heheheheh.. then kami jalan pulak sekitar I-city tu. lepastu raja ajak pulak peri main buaian yang berpusing tu. kornag gelar benda tu apa? aku tak tahu nak panggil tu apa, kalau orang sarawak cakap. lanang. hahah. so, lanang tu dia berpusing2, banyak kali. best! sebab puas dapat berpusing lama2 kat atas tu kan. aku dengan berani nya ambik video masa pusing tu, hahahah, terbaik punya. bila dah turun tu, jalan pun dah hoyong hayang kan. macam orang mabuk. hahahha. but still enjoy! boleh hilangkan stress kejap..
lepas tu kami makan and  minum sekejap. lepas kenyang perut, hati senang, kami ke art trick museum.,.. aku memang dari dulu lagi nak masuk kan museum tu. dan bersyukur sebab ada orang ajak masuk., hahahah. so kat sini memang sangat best! gambar lukisannya seperti 3D. macam dia keluar jer.nak tengok? jumm...



so, itu antar beberapa pictures yang sempat aku ambik kan. nanti numi update lagi pasal dalam snow walk tu yer. hehehhe.. terbaik punye! rasa macam nak g lagi jer.. hehehehk lah.. adiyoss.. 

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe