Menabung untuk naik roller coaster.. hehe

5:54 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum.. baru2 ni my sister baru balik dari vacation with her bf's family. i was so excited to hear their story. aku yang banyak kali jugak g KL tak pernah lagi naik roller coster dalam Times Square tu, or main apa2 fun fair. banyak faktor yang kena pike, pasal duit dan fobia aku kepada ketinggian. tapi bila dengar cerita dorang, rasa excited sangat nak naik jugak. so tunggu jer lah. siapa nak temanin aku naik roller coster nanti? sila angkat tangan.. cepatt....!  heheee. bila dah betul setting masanya, aku akan inform lagi ok..
dan memandangkan sem lepas kempunan nak g sunway Lagoon, so, this semester, i'm planning to go to that place and enjoy one day outing with friends.. wah, banyak sudah planning untuk enjoy ni. hurmm, so untuk semua tu kena lah pakai duit kan.. so, right now i have to save money. haa? nak menabung la weyy.. senang jer pun. kita ni kan belum ada income tetap, but we still have side income. right2..


bukan apa, masa muda ni lah kita nak menabung.. chewahhh.. macam ada dalam kalangan kawan2 aku, dorang menabung duit syilling. dalam satu sem boleh dapat rm200 la.. tak rugi pun.. dan bagi budak2 yang duduk kolej tu, rajn2 lah tunduk bawah. maksudnya, jalan tu selain pandang depan, kiri dan kanan, pandang jugak kat bawah. sebab apa? boleh kutip banyak duit syilliing. macam last sem, boleh dapat sampai seringgit, kalau kutip semua duit yang jatuh tu. haaaa.. ok2..
kutip duit tu, boleh g makan angin lah.. hehhehe.. ok2..



walaupun minggu ni merupakan minggu yang terakhir aku berada di kuching, hati ni rasa bercampur baur. sedih sebab nak tinggalkan family, tapi dalam pada tu aku happy untuk sambung balik study and jumpa my awsomenesss friends.. and dapat jumpa new junior aka freshie. for this coming semester, budak2 baru dari FKK Sarawak mungkin lebih banyak kepada perempuan. sebab seingat aku, ramai yang junior kami ni dari sabahan. eh chop2.. dah salah batch dah.. ingatkan batch ramona.. tapi ni batch qazrull. ok2. hope to see them all at SA soon.. ah.. lupak pulak.. my friends jugak In Sya Allah akan sambung study sama sekali dengan kiteorang. Emmy, Nabil and also Izzie, the hottie. memang ramai lah kan
these are some of the pictures of our last faculty dinner for semester 6.. that lady with a white dress is Izzie..
and the guy beside her is Zul.


shafiq, danial, izzie, me, vic, nabil, afiq, khaidel and arip. 
kenapa tiba2 aku ni upload semua gambar lama ni kan? hurmm,, memandangkan sem diploma.. (bukan semester degree ok.) aku ingatkan sem ni ada lagi dinner fakulti. ini adalah untuk meraikan budak2 sem 6 macam kami dulu2 dan senior2 kami dulu2. kan. tapi di kabarkan tiada dinner fakulti untuk sem ni. huhuhu. aku turut sedih. bukan apa, sebab masa macam ni untuk kami melaram bagai, guna makeup tebal. ahakzzz.. dan untuk shopping baju2 untuk digunakan time dinner. memang sesuatu yang paling di idamkan.. selain dapat boy friend yang baik dan hensome yang menjadi idaman, shopping baju, kasut dan handbag jugak best! heheheh.. k lah, rasanya sem degree ni pun xda dinner nak attend. kalau lah ada mamat yang romantik ajak dinner kat hotel mewah kan alahaaii.. macam dalam movie pulak dah. heheh.. hurmmm.. adiyosss.. thanks for reading..
assalamua'laikum

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe