Handmade Scarves..

6:56 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum..
harini tahun baru cina aku menggayakan tudung buatan ku. :) happy sangat2 sebab memang cantik bila aku pakai. wah~! puji diri sendiri dah. tak de lah, tudung tu yang cantik. ingatkan hari ni nak jalan2 beraya kat rumah jiran2, memandangkan aku cuti lagi sekali harini. heheh.. cuti 2 hari, semalam sebab nak bantu mama panggang sate. dan hari ni cuti sebab tahun baru cina maaa... walaupun kak emmy kata tadi, hari ni kafe bukak, aku rasa harini memang patut tutup semua kedai.
dah2, nak tunjuk ni tudung buatan aku ni. heheh.. ada 2 semuanya,

itu adik aku yang tengah makan ice cream
ni tudung yang ke dua.. :) 
ini adalah 2 tudung yang aku dah siap buat. then petang tadi aku, mama dan adikku pergi lagi kat kedai kain. ingatkan nak beli kain untuk buat lining baju. then, aku decide nak buat lagi tudung. kali ni aku nak buat Half moon scarves. memang senang jer nak buat half moon. nak beli, nahal, so aku decide nak try buat half moon jer. ada 4 pasang kain yang aku beli kali ni. hari tu tiga jer kan, kali ni 4 pasang.
ni antara kain lace yang aku belikan.. :)


 hope malam ni dapat siap semuanya. kiranya nak pakai untuk kuliah nanti. heheh.

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe