Aktiviti Di Masjid

11:38 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum..
malam ni kami sekeluarga pergi ke masjid untuk mesyuarat pemilihan ajk Masjid Darul Ibadah RPR batu kawah.
Alhamdulillah, majlis itu berjalan dengan lancarnya. Bapak dipilih untuk menjadi AJK masjid. aku harapkan semoga Masjid itu akan di meriahkan dengan aktiviti yang bermanfaat untuk jiran2 di RPR Batu Kawah. :)
dan pada malam ni aku menggayakan shawl half moon jumbo size ku. shawl ni memang selesa di pakai. dan senang sangat cara pemakaian nya. :)








ni antara pose aku, mama and adik aku. kesian kat adiku, selipar dia kena curi. boleh2 orang tu nak ambek selipar jepun adikku. adei.. tahu lah dia kepingin sangat nak kan selipar jepun adik aku ni. ambik lah si pencuri.
mamam aku nampak comel dengan baju pink nya kan? heheheh, adik aku pulak, ?? hurmm no komen.. dia nampak nerd jer.. heheheh.. cakap orang,, k lah, nak sambung cerita Busu..

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe