Tamat semester 3 Degree

1:57 PTG

Bismillah,
Assaamua'laikum

hari ni last paper kami, yang berlansung pagi tadi. Alhamdulillah dapat jawab semua nya. sekarang tawakkal jer. memang seronok rasa nak melompat jer sebab dah habis sem 3 degree. rasa macam cepat benar je masa ni berlalu. dah 2013 dah ni wie.. jangan nak mimpi lagi masih 2012. tahun baru, semester baru, azam pun baru. dan harap boyfriend pun baru. ahakz. (kalau ada yanga suke  kat kite)

esok 19hb, aku nak berkemas semua barang2 ni, banyak giler jer harta karun ku dlaam bilik ni, itu lah padah nya kalau suke shopping kan, barang pun banyak. so, tekad dan azam tahun ini adalah untuk kurang kan shopping. membeli untuk keperluan sahaja. ok numi, i know i can do it!
next, on 20th aku akan kuar dengan kawan, nak raound2 area sini. dan cuci mata tengok permandangan sebelum balik Sarawak. on 21st tu nak gi mana ya? tak tahu lagi, belom plan. and on 22nd aku akan fly balik ke Kuching. jumpa mama.. Sheeerooonoknyeee..

lepas berminggu minggu kami berhempas pulas untuk paper process ni, ahernya tadi soalan dia banyak yang sama keluar time tutorial. bersyukur sangat2. apa yang di spot amir, memang kuar sebijik bijik kot.. dah aku pulak, dengan sengihnya aku menjawab soalan tu. harap apa yang aku buat tadi betol lah caranya..aammiiin..
sebab semua caranya aku dah tahu, cuma nak tulis dah presentkan jalan kerja je lagi yang akan menjadi masalah nanti.

ok done! paper process dah lepas, sekarang fokus untuk balik Sarawak nanti. cuti hampir sebulan lebih. so sementara time cuti2 tu mungkin nak kerja sementara kot. my mum suggest kerja di kedai makan kazen ku. harap2 jadi lah, kerja jadi assistant chef pun ok.. or jadi bar tender pun ok. tapi jangan ler buat air2 yang peliks tu. buat air biasa2 jer ok. sebab dulu pernah belajar buat air mase di kafe mama dulu. naaa, kalau bab masak2 tu yang goreng2, seperti nasi goreng, mee goreng, ayam goreng dan ikan goreng aku memang pandai. heheheh...rasa nya semua orang kot panda buat tu. tambah2 lagi semua bahan2 dah ada, tinggal nak campak2 je dalam kuali. dan gaul. Siap!

minggu2 lepas aku makan mee kue tiaw di kafe fakulti kami tu, alamakk. mee di pendek2, nampak benar dia tak pandai goreng mee kue tiaw. my mum pesan, kalau nak goreng me kue tiaw, mee nya jangan di tekan dengan hujung sudip tu, nanti semua mee nya jadi pendek2, tak syok ar makan. so the solution is, korang masa menggoreng tu kena angkat2 mee tu ke udara untuk sebatikan dengan telur dan rencahnya. huhuhu, rasa tak sabar jer duduk rumah sendiri ni. boleh aku masak sendiri. asalkan jangan ada orang tengok aku buat kerja. sebab jadi kekok rasanya. huhuh, macam mana lah nanti nak duduk berdua or dengan family mertua nanti. hehehe, Blushing dah...

dan kepada Matahariku, semoga cahaya mu akan sentiasa menyinari hidup semua orang di sekelilingmu dan sentiasa membantu untuk mengeringkan baju aku yang basah itu. hahahah. ok fine, aku nang sik pande bersajak.. huh, buruk beno sajak buatan ku. sorry lah.. huuuuu.. k lah people. nanti aku update lagi, nak tidur sekejap then bangun dan kuar makan..

selamat bercuti kepada rakan sekelasku.
Assalamua'laikum..

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe