Semakin Sihat

8:03 PTG

Bismillah,
Assalamua'laikum
semalam punya entry dah heboh pasal aku ni sakit macam dah ta boleh nak bangun2 lagi kan, Syukur Alhamdulillah hari ini dah boleh habiskan 2 movie sekali gus, lepas tak pat nak jawab soalan no 3, Jan 2012. huhu.. letih je buat past year. tunggu zaurra, bila lah agak nya budak ni nak balik dari library ni.
usai solat magrib, aku nak tunggu pulak solat isyak. dan before tu nak tunjuk jugak muke orang dah sihat ni kan.. heheh. korang jangan pulak pengsan lepas tengok gambar2 aku. tau2 je lah muke baru nak sembuh ni wei..

senyum sambil jeling..

bulatkan mata anda...

uhuhuhu, korang busuk tak mandi lagi nieh!

majuk? aku acah jer lah.. adei... cer senyum sikit.. macam aku ni..

senyum lagi, sampai sengih macam nie ok.. sila ikot!

buat mata besar macam ni.. :)

dah puas praktis senyum? bek kecikkan mulut sekarang.. heheh..
itu antara photo2 aku yang tak berapa nak fotogenik sangat. huhuh. takper2.. asalkan hati baik, tak kutuk orang ok lah tu.. mulut pun tak busuk macam longkang. ok lah tu. kan..
hope izzaura dah balik, nak sambung study ni. k lah, people. mana2 yang pengsan tu bagi sembur air sikit yer, mana lah tau lepas tengok pictures aku ni, boleh2 pengsan.
see you all,pasni update sal len pulak..

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe