Biarlah Rahsia

6:56 PTG

Bismillah
Assalamua'alaikum..
hari Sabtu, cuma hari ni rasa macam hari Jumaat je bagi aku. sebab semalam sepatutnya jumaat, tapi rasa macam hari Khamis. heheh, mungkin sebab cuti study week ni yang buat masa macam berlaku lambat or cepat bagi sesetengah orang. aku semalam tak berapa nak sihat, ramai jugak kawan kawan ku yang tak sihat jugak, antaranya, Nazmi, Marissa and Nad. sume ada simptom batuk, selsema macam aku. dan suara pun menjadi sengau daaa.
about last night, a friend of mine told me that remain silent to the person you like can be Jihad. hehe, maksudnya, korang tak nyatakan perasaan suke korang dekat dia. walaupun pedih, tapi manisnya tetap ada you.. macam cerita Playful Kiss.. suka2 tulis surat, pasya kenak polah correction. ya nang malu ah.. hheheheh.
tapi aku syukur sebab walaupun nya sik tauk aku _____ dia, tapi nya tetap dekat di hati ok. dan Alhamdulillah, aku dah xda gik sa nak tercarik2 ngn org nun. (mun jak nya paham nak di kelakar aku tok).. yalah best ada third language tok, senang sikit nak poret. mun dak kah, nang mala nak ncarik eh. huhuu, sampe aku rasa feedup nunggu orang ya, macam nunggu bulan gugok ke riba. mena sik. yalah namanya harapan palsu. baruk marek bercerita pasal ya. ktorang kenak tauk, jangan sesekali layan ompuan ya lebih gik dari ktkorang layan nya macam kawan. lepas ya bila orang ya dah hilang, and rasa malas gik nak kawan kau, baruk nak bercarik ke nya. (aku madah tok k aku mpun sebanarnya)
jangan lah wei, polah orang giya. sakit doe.. dirik baruk merasa, orang ya dah lamak merasa. ok fine! stop talking nonsense numi.. dah kuar kecek sarawak nya ni.. sabar jer lah duhai pembaca yang aku kasihi sekalian. emosi terganggu sebentar tadi..
ok, people, dalam hatiku memang kosong right now, itu akan menjawab pertanyaan somebody tu.. sebab nya aku berserah kat Allah aje sekarang, kalau dia nak mengkurniakan rasa hatiku kepada orang yang aku kasihi sekarang, dan menjadikan rasa ini kerinduan nya, aku akan terima dia seadanya ok.  but i think not now. now just let the love one be secret, focus on study, score in finals, be beautiful than now, and make the people around you happy.
assalamua'laikum..

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe