At Lcct.. :)

1:35 PTG

Bismillah,
Assalamua'laikum..


hai korang, mesti rindukan dengan entry2 numi.. ececehh.. aku lak yang perasan, rasanya tak de kot.. semalam memang aku nak update entry. tapikan, mase tu Mak pulak yang bising dah. nak gerak gi angkat barang ke rumah sewa baru kami. so aku tak sempat pun habiskan entry aku semalam. dah lah sehari sebelumnya nya pun aku tak sempat lagi nak update kan. huhuhu.. so, sekarang aku update 2 in 1 sekali. biar korang menyampah kit nak baca. hahahahah..


so sekarang aku kat LCCT, jam 3.25 petang nanti aku punya flight ke Kuching. heheh.. itu muke tak tahu nak buat ape tu. do tercangok jer sorang kat cini kan.. sepatutnya dengan dira sekali, tapi mane entah budak ni. dah hilang dah, nasib same flight balik nanti. sempat lah jumpe kot dalam belon(kapal terbang) nanti. aku punya seat 20B. aku dah duduk sorang2 ni kan, mula lah habit lamaku..iaitu menengok gelagat manusia sekitar cini. ni nak cerite sikit. kat meja sebelah aku ni, tadi ada sorang budak laki cina, dia nak promote ape entah, aku pun tak faham, walaupun aku ada belajar cakap mandarin kan. yang peliknya, dia nak greetings kot dekat kakak ni, tapi kakak tu buat tak dengar, or buat donno jer. aku yang dok ebelah ni pulak rasa nak tegur je kat budak tu, bek dia blah awal, sebelum boyfriend kakak tu datang kan. yang budak laki ni pulak, masih jugak bagi greeting sambil lambai2 tangan. alahai... 

yang lagi kesian nya kat aku, dok sorang2, kalau budak laki tu tadi gi greetings aku, blh gak aku layan dia cakap kan. heheheh, tapi nanti sorang ckp mandarin sorang cakap melayu. pastu dua dua tak faham cakap apa. hahahah.. macam itik dan lembu ar cakap. ingat lagi aku,, masa dekat depan kolej mawar ritu, ada sorang cina ni, cantik giler, kulit dia memang licin. aku rasa itu promoter skin care kot. ebab masa tu aku tengok dia gi promote something dengan sorang student melayu. aku tengok muka student tu memang ada masalah lah.. heheh, yang best nya, aku dengar promoter tu cakap cina kat student tu. wah! hebat. student tu boleh pulak faham cina tu cakap apa. memang kompem A dia punya third language ni. and student tu angguk2 jer. hahahha, itu yang unik nya. ada banyak bahasa. kan.. :) aku nanti nak jugak lah fasih cakap bahasa cina.

sekarang jam 1.22 ptg. kawan aku sepatutnya datang teman aku kat sini, tapi last2 minit dia pulak tak de kereta nak datang. aku ni, dengan semangatnya tadi nak datang awal kat LCCT ni semata nak jumpa dia, tapi tak jadi pulak..... len kali, kalau dah tahu tak de kenderaan nak datang, bek tak yah bagitahu. lagi sekali dia bagi harapan kat aku. sedih tau.. huh.. dah lah.. tak de rezeki lah tu nak jumpa. ah! lagi pun kan, aku bukan sesiapa pun bagi dia.. buat apa lah nak susah2 kan diri nak datang jumpa aku kan.. alahaiiii.. numi, stop dreaming... sakit hati ok..! 

teringat dengan Mak (Pyza Benjo) dia sekarang mesti dah gerak g sungai buloh.. tadi kami berpisah dekat KL Sentral. sia naik KTM ke sg buloh, aku pulak naik bus ke LCCT. jauh jugak perjalanan dari KL sentral ke LCCT ni, aku kira tadi baget dalam sejam perjalanan. kami mula gerak jam 11.38 pagi dan sampai jam 12.40 tengahhari. memang jauh! haritu masa balik ke KL sentral ke LCCT, tak de lah berasa sangat perjalanan, mungkin sebab malam kot. itu yang tak berasa sangat. ni gerak siang, memang aku nampak semuanya.. otw ke sini, aku dengan semangatnya lagi msg dengan kawan ku yang aku dah nak sampai kat LCCT kan, tapi  last2 aku terkotang kating sorang2 kat sini. huuhuhuhu. rasa nak nangis jer.. (T-T)
eehhhh! dah lah, bek mesej dengan orang terengganu je.. lagi seronok...daripada kau layan hati yang tak keruan sekarang.. just forget it nurmi.. ok,, last picture for today.. 

Assalamua'laikum..

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe