3 H's

9:24 PTG

Bismillah..

Assalamua'laikum. salam dan selawat keatas Junjungan besar Nabi Muhammad, para sahabat dan keluarga Baginda..
hai you alls. malam ni nak update sikit tentang life aku. sekarang dah mula kerja dekat kedai makan kazen aku, as a cashier. sama macam dekat Watson dulu. cuma dekat watson dulu banyak lagi lah kerja nya compare to sekarang. hari ni dah masuk 2nd day dah. dan hari ni aku banyak terima pujian dari customer2 yang makan kat kedai ni. memang SEDAPPPPP...... aku akui, dulu pun aku pernah merasa masakan chef kami ni semasa sambutan Majlis ape entah.. dekat rumah Pakcik aku. time tu dia  nak try masakkan chef tu,so dia masak untuk fuction tu kan., kan... memang licin ok~..cutomer banyak puji masakkan bergoreng contoh bihoon goreng, nasi goreng, dan makanan berlauk contohnya butter prwan dan nasi ayam baba.. memang aku pun terliurrr... memang sedap....~~~~~~~~~  
no wonder, walaupun baru baru jugak kedai ni bukak,ramai sudah kelihatan regular customer. harga yang ditawarkan memang standard macam harga makanan di Sarawak, dan Semenanjung. dan amat berbaloi. kuantiti makanan pun banyak..
haa, satu lagi specialiti nya ada Rojak Mak Ham. ada tiga jenis rojak yang ditawarkan. rojak biasa, ayam dan mee. aku tak pernah lagi rasa rojak dengan mee ni. mesti sedap kan. rojak Sarawak dan rojak di Semenanjung lain. memang totally tak sama. kawan kawan aku yang berada di semenanjung kena datang kat Sarawak kalau nak rasa Rojak Mak Ham. 
daaaannn, tidk dilupakan, Mee Kolok. mee kebanggaan orang Sarawak dan mee Laksa Sarawak, pun terdapat di kedai kami. soooo,, kepada kawan kawan aku sekitar kuching, jemput lah datang beramai ramai untuk menjamu selera di Restoren 3 H's..

Tempat: di area kubah ria. belakang blok kedai Wanda.. seberang.. dari jauh kitak orang dah boleh nangga pal besar. atasnya ada Butik Gaya Izazi.. 
apa ada di sia? kan aku dah padah kat atas ya tek, dah berjela jela dah cerita ku.. selain makanan yang disediakan, aku pun turut ada disia ok..~dan dua tiga gik orang dara kacak kacak.. so, datang rami2.. hehehhehe.. 

ni antara gambar yang numi sempat ambik, nanti kalau ada gambar2 baru numi update lagi ok.. hope dapat tengok korang ramai2 makan. dah datang tu yang lupa tegur aku jugak. takut aku ni jer tak perasan kat korang kan.. busy~.. 

signboard, sorry snap sik betol

buku Menu

with ex school mate

luar kedei

dalam kedei
assalamua'laikum. dan selamat malam.

You Might Also Like

2 Orang Positif

  1. salam kenal, mun kmk datang cya leh makan free x hehehehehehehe

    BalasPadam
  2. ada gik,dah nama pun kedei makan, ne da orang makan free bang.. kecuali.. mun da open house. makan lah banyak2 time ya.. hooo...

    BalasPadam

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe