Rompakkan Di Restoren Al-Sedig

9:05 PTG

Bismillah, Assalamualaikum. pagi tadi aku di kejut kan dengan berita yang menggempar kan kami sekeluarga. Restoren kakak aku kena rompak! and yang paling menyedihkan my sis and her husband are badly injured. dua2 kena kelar di leher, hentak dengan bucu parang di kepala dan akibat melawan, my sis punya tangan hampir terputus.
menurut cerita yang aku dengar dari mulut my sis sendiri tadi, mereka di serang time waktu subuh, my sis dengar bunyi macam bising je, time tu dia pun bangun and terus di hentam oleh perompak tu dengan parang di kepala nya. suami nya try untuk melawan, tapi kudrat suami my sis tu tak banyak. lagi2 si perompak tu ambik parang dan kelar leher dorang. hidup2. macam dia kelar leher lembu time sembelih tu. Ya Allah, memang ngeri kalo korang dengar and tengok my sis tadi. kepala kakak aku dah habis botak setengah tadi, sebab kan ada hentakkan dengan bucu parang di kepala nya, sama jugak dengan abang ipar ku. kakak ku hanya sempat mengigit dan mencapai screw driver untuk pertahan kan diri nya.
sekarang polis tengah dalam siasatan, di harap perompak laknatullah tu cepat2 kena tangkap. nama suspek, muhd Rozaali. orang Kampung kudei, dia masih ada parents lagi, bapak nya OKU and mama nya sihat.
ini semua angkara dendam dan dadah. suspek yang merompak ailah bekas pekerja di restoren my sis jugak. hope Polis akan settle kan perkara ini dengan cepat, dan orang tu akan di hukum dengan hukuman yang setimpal.

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe