People Getting Married.. Barakkallah..

3:29 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum..
pagi yang indah di mulakan dengan senyuman. teringat lagi pagi tadi, orang yang aku rindui call. ingat jugak yer kau kat aku. ingat dah lupe.. hekhek.. :) senyum sukmo lah kejap. tapi memang kacau mimpi aku jer pagi tadi.
lepas tahajjud and subuh pergi menapak balik ke katil. mengantuk lebih menguasai diri. lepas tu bila dah sedar hari ddah cerah bebenar. tengok hp banyak jer mesej dari kawan2. ajak kuarlah. mentang2 lah hari ahad. memang seronok lah korang keluar kan. aku dan roomate plan nak memeriahkan Majlis Sayangi Selangor tu, di I-City pada malam new year. In-Sya Allah.
then try nak study Instrument. baca 2 chapter dah mengantuk balik. dapat faham, dan masih terngiang2 lagi explanation by Marissa last few week. her explanation really works. macam dia buat apa yang cakap tu terngiang2 kat telinga coz she keeps the explanation simple and easy. dan pagi tadi that girl ask me about the bus that she have to take to go to Setia City Mall. nak window shopping lah tu.. hehehe,, nasib sedar awal, walaupun setengah jam jugak dia tunggu alu reply mesej.
dan awal pagi jugak my mum call, nak kejutkan anak dara dia ni bangun. heheh, terharu..! kalau kat rumah aku memang bangun awal, kecuali malam tu dah bergayut sakan sampai 3 pagi kan. memang susah lah nak bangun awal. tq mum, after she called aku terus bangun pergi mandi segala.
lepas mandi, breakfast study sekejap, ada lah orang tu bbm. hurmm, biasa lah, kalau time dia perlukan orang baru di cari. kalau tak memang tak lah. dah tu bila ank gambar satu, tak pulak bagi. tak biasa lah nak posing depan kamera. ermm, ye lah kot.. ye kan aja. aku nak merajuk pun bukan nak pujuk pun. di thumbs up lagi lah ada.
layan lagu sampai tertidur. bila dah tengahari tengok roomate ku masing2 dah beli tapau  untuk lunch. aku maih lagi kenyang. so, melayan you-tube. tengok Maria Elena punya kisah percintaan. video tu pasal pro and cons antara dia dan tunang dia lah As Firdaus. dah habis tu, tengok pulak video promotion weeding photographer dorang. Mukhrisudey.. kiranya official Photographer dorang is them. but actually, they did took a lot off beautiful moment of their wedding. sweet banget! then aku beralih pulak dengan majlis akad nikah Apek dan pasangan nya. dorang pun baru2 nikah jugak this week, tahniah buat dorang.. walaupun aku dulu pernah crush dengan apek, tapi hati ni terpaksa di relakan dengan jodoh dorang. huhuhuhu.. semoga mereka akan berbahagia sampai akhir hayat.
lepas tu mysara pulak yang nak tengok majlis akad nikah Maria and Firdaus. so, kami pun beramai ramai tengok. memang sweet sangat lah. dengan perangai Maria yang gile gile buat kami tak kering gusi. and they look perfect together. sampai suami dia pun dah terikut perangai Maria. heheheh..
so,thats the preview what did i do today.. up until now, masih lagi depan laptop.

Barakkallah kepada semua pasangan pengantin baru dan juga bakal pengantin baru. my kazen
Elinawati dan bakal suami, Zaki.. harap korang dapat ambik gambar banyak banyak dan buat video. aku memang nak balik tapi exam sekarang yang menjadi kakangan. later you all post me pictures in facebook ok..

majlis bertunang ellyn
and to my two beloved kazens, nodi and deknor. ktk duak cepat2 gik kawen.. next year ok. harap di permudahkan segala urusan kalian.


nodi and i, shopping kasut konvo
me with deknor..di majlis merisik..
harapan tahun 2013, ktk duak akan menamatkan zaman bujang bersama kekasih hati yang tercinta.. and polah weeding time aku cuti oi! jangan time aku final or apa. majuk lak! huhuhuh.. k lah,, assalam..

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe