My Convocation 2012

4:22 PTG

Bismillah
Assalamualaikum wbt.
Alhamdulillah semalam berlansungnya majlis konvokesyen kami pada sidang 2. majlis berlansung pada sebelah petang bermula jam 12 tengah hari. Kami sekeluarga berangkat dari rumah pada jam 11.45 pagi  dan tiba di UiTM jam 12.15 tengah hari. aku diantara yang lewat datang di DK1. kawan2 ku memang bersemangat, datang nya jam 11.30 pagi.! wah! hebat2..
pagi tu aku mengenakan baju Kurung Moden warna hijau Petronas. hahahha, jangan tak tahu, semangat Chemical Engineering ni.



itu gambar orang dah kenyang makan sesuap spegetti. 
ok, back to our main agenda, convo kami pada sebelah petang kan, so graduan yang di raikan hanya seramai 250+ je, tak pasti berapa orang, yang ku ingat budak degree 44 orang jer. dan ramai yang menerima skroll degree ialah orang dewasa. maksud ku orang dewasa itu kira orang atas 25 tahun. mungkin ramai yang pjj kot semalam tu. 
seperti entry yang lepas, kawan2 sekelasku yang dari Dungun, Penang dan Jengka(itu roomateku) telah dan bakal menerima penganugerahan mereka pada minggu ni. especially budak2 Penang. Tahniah aku ucapkan,. rata2 mereka tu adalah penerima anugerah dua bintang. 
majlis bermula jam 2 petang, apabila kami iarakan bergerak beramai2 ke Dewan Jubli. kiranya macam perarakkan graduan. ibu bapa pada masa tu telah pun menduduki kerusi di bahagian belakang graduan. aku sempat melihat ibu bapa ku. mereka duduk selang 4 baris dari kerusi kami. selepas tu, barisan lecturer, KP, dan banyak lagi la. susah benar nak sebut nya. yang menganugerahkan sijil kami ilah Pro Canselor UiTM. 
ni antara gambar2 yang sempat aku ambik sementara menunggu majlis mula.

with Cik Dira, we are the only girls grad on time in our batch

touch up sikit. heheh

my classmate.

my classmate

again my classmate

with shahrizi. 

harif and victor

picture from zul's Camera..

zulfadli and Shahrizi

shahrizi, me and dira. Berdiri macam tangga



with bro Shahrizi

nelson and nazmi. kami punya ANC

with ANC. hehehe. degree mesti dpt juak.

my Beloved Cousin aka sister.

just itu yang aku dapat display gambar dulu. ada banyak lagi sebenarnya, you all boleh jer tengok dekat fb ok. apa2 pun aku bersyukur sangat2 dapat grad and berkonvo bersama2 kawan2 sekalian. segala susah payah kita terbalas dengan sijil diploma kita.. diharap, 3 tahun lagi kami akan konvo lagi bersama2 ok. 

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe