Fear Factor Selebriti Malaysia 2012

6:41 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum you allss.
sekarang ni numi tersangat lah lapar. dari pagi tadi just makan cereal jer. so now, i wanna eat something heavy. tunggu mysara balik ah, dah kirimkan burger tadi.. adeii, macam mana nak diet ni, asyik2 makan burger jer. alamak... sabar jer lah.. takper2..
tadi petang aku dan roomate ku layan Fear Pactor Selebriti Malaysia yang pertama yang di shootingkan di Cape Town Africa. ramai gile peserta yang ikut. dan kebanyakkan nya aku tak berapa kenal sebab tak fames sangat. muke2 yang dikenali, Alfera Loy, Jehan Miskin, Didi Alias, Botak! dan beberapa orang lagi. pengacara nya pulak Aaron Aziz. macam kaku semacam je time dia jadi hos. hihihi.. takpe2. cubaan pertama lah katakan. lagipun dia kan hebat berlakon, jadi pengacara ni macam first time jer..


so untuk game pertama dorang kena tahan kawan dorang dengan tali, sementara kawan yang di tahan tu kena ambik bendera fear factor yang jarak nya semakin jauh. dengan ketinggian yang menakutkan, dorang kena ambik flag tu secepat yang  mungkin. masa yang di beri hanya 3 minit saja. memang kena buat dengan cepat dan kena ada team work yang baik.
semua team lakukan dengan terbaik. dan team yang menang untuk cabaran pertama ni adalah Kumpulan Jambu, Dafi dan Zoey. TAHNIAH!


dorang dapat menang wang rm10 ribu. kalau bagi dua rm5 ribu. dah kaye dah tu.. boleh shopping sakan di Afrika. hehehhe
nantikan, kalau di beri peluang untuk join fear factor, memang nak join. sebab nak cabar diri sendiri dan nak menang duit tu. boleh bagi kat mama.. heheh..
itupun kalau di beri peluang lah. entah2, kalau dah di beri peluang pergi cabut lari kan. heheh.. penakut sangat.. ape daa.. btw, thank you ida sebab bagitahu yang episode ni dah kuar kat you tube. korang boleh tengok episode ini dekat youtube jugak ok..
adiyoss.. enjoy laa dengan duit rm10k tu.. hihihih

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe