Makeup For Konvokesyen

2:17 PTG

Bismillah
Assalamualaikum ya Habibi sekalian.
Numi tengah happy sangat sangat sebab this week we're going back to Kuching. it's for our Istiadat Konvokesyen ke 77 yang akan berlansung di Dewan Jubli UiTM Sarawak. Yes! memang happy akhirnya segala penat lelah study di sana selama 3 tahun akan dianugerahkan skroll. dan yang lagi best, kami yang dari Sarawak ni berpeluang cuti panjang. sebab dah terbeli tiket awal. erm,  itu  bukan nya best, tapi kira cuti jugak la untuk kawan2 yang tak balik Sarawak time cuti mid sem lepas.


so, untuk Konvo kali ni, batch engineering akan menerima skroll pada hari pertama sesi petang. Konvo start hari Selasa 4hb dan hari Rabu 5hb. so, kira nya kami ni awal lah. memang happy!
untuk raptai konvo dan hari ambik jubah pulak pada hari Isnin nya. haa, itu jer lah yang numi tahu.

dan, untuk konvo kali ni, numi ada menyediakan perkhidmatan Makeup Konvokesyen. Khas untuk rakan2 numi di Sarawak. memandang kan itu hari bersejarah bagi kita kan, so, akak2 kena lah tampil cantik dan menawan. di sertakan dengan baju kurung yang anggun gitu. numi akan berada di UiTM pada awal pagi untuk majlis konvo sebelah pagi dan sampai ke petang lah, untuk majlis konvo numi sendiri. and same goes to the next day. korang boleh jumpa numi di Youth-Floor. or, kalau tak jumpa, Numi akan berada di Discussion room blok 1 kot. ok? senang jer. Discussion room tu bukan nya jauh sangat kan. sebab, segan lah pulak nak buat makeup kat youth-floor tu. tapi takpe2, touchup2 sikit, pun dah nampak berseri. tapi dengan syarat you all must inform me earlier ok. at least do mesej me. my phone number is in the box. jumpa tak? kalau tak jumpa, ni haa, 0109600726 (digi). sebab korang kena datang awal untuk makeup. at least 2 jam awal. dapat numi estimate untuk orang lain jugak. ok? arasoo?

the best Makeup for this konvo is the simple one. just pun one or two color on your lid and then just blend it. simple jer. sebab nanti korang nak kena tunggu lama lagi. tapi, the makeup must be stay all day long lah. kan seharian korang akan posing sana sini. hihi.. these are some of the idea for  next week makeup.

simple but yet gorgeous

ni dia letak warna biru. except for the eye lashes. over sangat. 

Tadi, ada kawan2 numi especially yang buat konvo di UiTM Shah Alam (stuent UiTM kampus Penang), dorang punya konvo hari Khamis, 6hb kan, termasuk ngn roomate numi sekali. dorang pun ada request untuk numi balik awal.untuk buat makeup kat dorang. ermm, sabar yer korang, kalau ada rezeki numi balik awal, numi balik. sebab rezeki jangan di tolak. kat sini pun ramai yang konvo jugak. In Sya Allah.. numi akan pertimbangkan. Dan, untuk konvo kawan2 di kampus Dungun. dorang lagi best, hari rabu malam dan boleh balik dah. memang seronok lah balik awal kan, fiza, izzaura, nas and the geng. dorang konvo hari Sabtu ni.


Semoga segala yang dirancang kita akan berjalan dengan lancar. Amin..  Dan tahniah kepada semua pelajar Diploma especially batch kami. Semoga Allah merahmati perjalanan balik kita.

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe